حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در چهلمین نشست هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ

چهلمین نشست هیات حاکمه فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر ۹ تا ۱۱ مهر ماه ۹۸، در ژنو برگزار شد.

حضور رئیس جمعیت هلال‌احمر در چهلمین نشست هیات حاکمه فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخبه گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چهلمین نشست هیات حاکمه فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر ۹ تا ۱۱ مهر ماه ۹۸، در ژنو برگزار شده و رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان به عنوان یکی از اعضای هیات حاکمه در این نشست شرکت خواهد کرد.

هیات حاکمه فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر سالی ۲ بار به عنوان عالی‌ترین رکن تصمیم‌گیری فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر، با حضور اعضا که جمعیت هلال‌احمر کشورمان نیز یکی از آنهاست، تشکیل جلسه می‌دهد.

 علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر هم به عنوان یکی از اعضای این هیات، ۹ تا ۱۱ مهرماه ۹۸ در راس هیاتی در چهلمین نشست هیات حاکمه شرکت خواهد کرد و دکتر پیوندی در این جلسه در زمینه عملکرد هلال احمر در سیل فروردین ماه، اجرای برنامه «نذر آب» جمعیت در تابستان و تلاش‌های هلال‌احمر ایران برای مواجهه با تغییرات اقلیمی سخنرانی خواهد کرد.

این جلسه با توجه به نزدیکی برگزاری نشست‌های اساسنامه‌ای و سی‌وسومین کنفرانس بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر که از ۱۲ تا ۲۱ آذرماه ۹۸ برگزار خواهد شد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

مقرر شده است در این جلسه رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال احمر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، ارائه کند و سپس اعضای هیات حاکمه به بررسی و تبادل نظر پیرامون موضوعاتی از قبیل مدیریت خطر، حسابرسی و خطر، چارچوب آموزش، توافقنامه سویل و اقدامات تکمیلی و اصل درستی آن خواهند پرداخت. همچنین گزارش‌های کمیسیون‌های مالی، جوانان، انتخابات، مصالحه و میانجی‌گری به هیات ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار