وضعیت نامشخص ۴ بازیکن گل گهر در دیدار مقابل استقلال

۴ بازیکن تیم گل گهر سیرجان ممکن است دیدار بعدی تیمشان مقابل استقلال تهران را از دست بدهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم گل گهر سیرجان که چند هفته‌ای است چند بازیکن کلیدی خود را در بازی هایش در اختیار نداشت، حالا ممکن است این بازیکنان در بازی مقابل استقلال تهران هم غایب باشند.


بیشتر بخوانید: جباری به استقلال نمی‌رسد


پیمان رنجبری مهاجم گلزن این تیم که از اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان دچار مصدومیت شده بود، همچنان به روز‌های اوج خود برنگشته و به نظر می‌رسد در بازی مقابل استقلال حضور ندارد. یوسف وکیا مدافع کلیدی وینکو بگوویچ، سرمربی گل گهر هم چند وقتی است دچار مصدومیت شده و وضعیت او هم مانند رنجبری نامشخص است.  

مهرداد عبدی دیگر مدافع گل گهر که چند هفته‌ای تیمش را همراهی نمی‌کرد به احتمال بالا بازی حساس تیمش مقابل آبی پوشان تهرانی از دست می‌دهد. حسام پورهاشم هم مانند رنجبری مصدوم شده و به نظر می‌رسد در دیدار با استقلال غایب است.  با این حال میلاد فراهانی گلر گل گهری با پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، برابر استقلال درون دروازه می ایستد.

به نظر می‌رسد دست وینکو بگوویچ برای چینش ترکیب تیمش مقابل استقلال تهران کمی بسته است و ضمن اینکه در صورت نتیجه نگرفتن مقابل شاگردان استراماچونی زمزمه‌های جدایی اش از جمع سیرجانی‌ها به گوش می‌رسد.


بیشتر بخوانید: اولتیماتوم گل گهر به بگوویچ تا بازی با استقلال


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار