سردار فدوی در خمین :

انقلاب اسلامی بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده که خودشان هم اعتراف می‌کنند.

حتی دشمنان قسم خورده انقلاب هم به توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان اذعان دارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجلاسیه "نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس " گفت: حتی دشمنان قسم خورده انقلاب هم به توانمندی نیرو‌های مسلح کشورمان اذعان دارند و این نشانگر تسلط ما بر شرایط است.

سردار فدوی با بیان اینکه در چهل سال عمر با برکت انقلاب، شیطان بزرگ آمریکا نتوانست در ذهن، کلام و دل انقلاب اسلامی راه پیدا کند افزود: چیزی که در باطن موجب عزت و شرف انقلاب اسلامی شده، بیشتر از ظاهر است و به ذهن‌ها خطور نمی‌کند که انقلاب اسلامی به این میزان از عزت، شرف و اقتدار دست پیدا کند و هنگامی که قرار می‌شود اقدامی علیه ما صورت پذیرد، کوچک‌ترین رزمنده انقلاب اسلامی از انقلاب دفاع می‌کند.

او اضافه کرد: این ما هستیم و انقلاب اسلامی است که آنچنان بر شیطان بزرگ، آمریکا مسلط شده است که خودشان هم اعتراف می‌کنند، به طوری که وزیر وقت آمریکا در پایگاه امارات درحالی که پشت سرش همین هواپیمایی که فرماندهان ما با شجاعت آن را زدند و ساقط کردند، قرار داشت، می‌گوید به دنبال این هستیم که ایران بازدارنده باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این وزیر خود را ابر قدرت می‌داند و عملش استکباری است. حال چرا این اعتراف را می‌کند، زیرا در انقلاب رزمندگان به تکالیف خود عمل کردند و خداوند نیز به وعده خود در قبال آن‌ها عمل کرده است.

امام بر قله‌ای ایستاده است و همه ما بر دامنه آن ایستاده ایم

او تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس عزت و افتخار نظام اسلامی مرهون رهبری امام (ره) و ولایت پذیری عاشقانه شهدا و رزمندگان بود و رهبری می‌فرماید امام بر قله‌ ای ایستاده است که همه ما بر دامنه آن ایستاده ایم که اگر به قله نگاه کنیم نمی‌شود و ما به همین بهانه‌ها جمع می‌شویم تا خداوند به برکت امام راحل به ما عنایت بیشتری داشته باشد.

سردار فدوی اظهار کرد: در روز‌های اول انقلاب جوانان به دلدادگی امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و اگر امام راحل فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند واقعا هم همینطور است و اگر همه مردم جهان گرد هم آیند نمی‌توانند به عظمت امام خمینی (ره) آگاه شوند، زیرا ایشان در قله قرار دارند ، همانطور که شهید انسان‌های زیاد را مورد حمایت قرار می‌دهد، اما از مقام و رتبه‌ای برخوردار است که کسی نمی‌تواند به مقام او دست پیدا کند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز در نظام اسلامی هر چه که وجود دارد برگرفته از عظمت امام راحل است و ما چطور در خصوص نقش ایشان فقط در دفاع مقدس سخن بگوییم؟ در دوران دفاع مقدس تمام جوانان به عشق امام خمینی (ره) در جبهه‌ های نبرد حضور پیدا کردند و به تکالیف خود عمل کردند.

اجلاسیه نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس در مصلای خمین از سری اجلاسیه‌های فرعی کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، و مسئولان در مصلای خمین برگزار شد.

از ۱۴ اجلاسیه مصوب در ستاد کنگره تاکنون اجلاسیه‌های سنگرسازان بی سنگر، کارگری، مدافعان‌حرم، شهدای روحانی و طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان و شهدای دانش آموز، شهدای گمنام، پیشکسوتان و فرماندهان ارشد، شهدای ورزشکار، بانوان، امیران و هزار و ۴۰۰ شهید (نیروی زمینی، هوایی و دریایی) ارتش، شهدای جامعه پزشکی و بهداری رزم در استان مرکزی، شهدای دانشجوی استان مرکزی و اجلاسیه نقش پدافند غیر عامل در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

اجلاسیه نهایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی، یازدهم مهرماه با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

کار‌های میدانی و اجرایی کنگره ملی نقش امام در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی از حدود ۵ سال پیش شروع شد و همچنان ادامه دارد و بعد از پایان اجلاس نهایی و اصلی هم ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.