بهره‌مند شدن ۱۵ هزار نفر از خدمات طرح نذر آب ۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: امسال بیش از ۱۵ هزار نفر از خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی طرح "نذر آب ۲" بهره‌مند شدند.

 شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: تاکنون طرح "نذر آب ۲" در چهار شهرستان نهبندان، سربیشه، درمیان و طبس اجرا شده است.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا کنون حدود ۶ هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی رایگان استفاده کردند. افزود: بیماری‌های شایعی که در استان وجود دارد که ناشی از خشکسالی، کمبود آب و شرایط آب‌وهوایی منطقه است که شامل بیماری‌هایی از جمله بیماری‌های چشمی، دندان و یک سری بیماری‌های پوستی است.

شهریاری با تاکید بر اینکه حدود ۳ هزار و ۳۰۰ نفر از طرح "نذر آب ۲" بهره‌مند شدند، گفت: تا کنون تانکر‌های آب با ظرفیت ۷۳ هزار لیتر در روستا‌های محروم استان نصب شده است.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه در این طرح پزشکان متخصص و عمومی در حوزه‌های داخلی، دندان پزشکی و زنان بوده است، اظهار کرد: همچنین در این طرح دوره‌های آموزشی مختلفی در حوزه بهداشت، درمان و کم‌آبی برای مردم استان برگزار شد.

انتهای پیام / ط ا

برگزاری دوره های آموزشی در طرح نذر آب ۲ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.