۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۹ مهر)

در جدول ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته شاهد تغییرات نسبتا زیاد پس از ورود محصول جدیدی شیائومی هستیم.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۹ مهر)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باز هم هفت روز دیگر گذشت و ما برای شما فهرست ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته را آماده کردیم. اگر به خاطر داشته باشید دو هفته پیش سه گانه جدید گوشی‌های اپل با نام اصلی آیفون ۱۱ رونمایی شدند. پس از این رونمایی تغییرات نسبتا زیادی در فهرست ما رخ داد. اما این بار شیائومی گوشی‌های جدیدی رونمایی کرده است که همه را شگفت زده کرده و این مسئله باعث شده یک تغییر اساسی در فهرست پرطرفداترین‌های ما رخ دهد. این بار شیائومی در مقابل اپل و باقی رقبای خود با رونمایی از یک گوشی بسیار عجیب قدرت نمایی کرد.

گوشی Mi Mix Alpha شاید هیچ چیز جز یک طراحی مفهومی نباشد، اما به قدری طراحی جذابی دارد که حتی مردمی که نمی‌توانند آن را بخرند مجذوب آن می‌شوند. این گوشی جدید مدال طلای پرطرفدارترین‌های این هفته را بر گردن خود انداخته است.

در ادامه این فهرست، با فاصله محبوبیت نسبتا زیاد گوگل پیکسل ۴ قرار دارد. این گوشی جدید گوگل هنوز رونمایی نشده است، اما با وجود این حجم از اطلاعات و مشخصات فاش شده ما تصور می‌کنیم که آن را دیده‌ایم. گوشی جدید گوگل به دلیل داشتن توانایی‌های جدید در بخش‌های مختلف خود، توجه بسیاری را در دنیای فناوری به سوی خود جلب کرده است. در جایگاه سوم، آیفون ۱۱ پرو مکس نشسته است که هنوز مدال برنز خود را با وجود تغییرات اخیر حفظ کرده است. ولی این اتفاق برای Mate 30 Pro هوآوی رخ نداد، زیرا این گوشی که هفته گذشته مدال نقره بر گردن داشت، دو پله سقوط کرد و اکنون در مقام چهارم است.

در فهرست این هفته یک گوشی دیگر از سامسونگ وارد شده که در بین باقی اعضای حاضر، عضو تازه وارد محسوب می‌شود. این گوشی گلکسی M30s است که اکنون جلوتر از ردمی نوت ۸ پرو در مقام پنجم قرار دارد. گوشی دیگر گوگل که هنوز رونمایی نشده توانسته است خود را به ده گوشی برتر هفته برساند و اکنون یک جایگاه بالاتر از ردمی 8A و در مقام هفتم قرار دارد.

در میان همه گوشی‌هایی که از فهرست ما حذف شده یا به آن اضافه می‌شوند، گلکسی A50 جزو معدود گزینه‌هایی است که باقی می‌ماند. البته این گوشی در فهرست هفته جاری در مقام نهم قرار دارد و ممکن است این خود نشان دهنده حذف شدن آن باشد. در آخر نیز مقام دهم به گوشی دیگری از اپل یعنی آیفون ۱۱ می‌رسد. این گوشی در واقع ارزان‌ترین عضو خانواده خود است.

گوشی‌هایی که دیگر پرطرفدار نیستند:

این بدان معناست که آیفون ۱۱ پرو از فهرست این هفته حذف شده است. البته این گوشی تنها حذف شده فهرست نیست، زیرا این اتفاق برای سه عضو از چهار عضو خانواده Mate 30 رخ داده است. علاوه بر همه آن‌ها، Reamle XT گوشی دیگری است که مقام خود را از دست داده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۹ مهر)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۹ مهر)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار