حرکت جنجالی داور عمانی در لیگ قهرمانان آسیا

تیم های فوتبال الهلال عربستان و السد قطر در چارچوب مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که داور این بازی حرکت جنجالی انجام داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های فوتبال السد قطر و الهلال عربستان از ساعت ۱۹ به وقت ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم رفتند که گومیس، مهاجم فرانسوی الهلال در دقیقه ۱۵ روی سانترحسن الهیدوس دروازه تیمش را به اشتباه باز کرد، اما الهلالی‌ها پس از این موقعیت‌های زیادی را روی دروازه السد بوجود آوردند که در دقیقه ۳۴ سانتر کاریلو از سمت چپ را جووینکو با یک پاس عالی به گومیس رساند تا این مهاجم فرانسوی با یک ضربه دقیق دروازه السد را باز کند و اشتباه خود را جبران کند.

البته این پایان کار نبود و ۲ دقیقه پس از آن، عبدالکریم حسن، مدافع السد روی خطا و اعتراض شدید از احمد الکاف عمانی ابتدا کارت زرد گرفت و سپس بعد از اعتراضات فراوان کارت قرمز را دریافت کرد تا السد خیلی زود ۱۰ نفره باشد. ضمن اینکه این بازیکن در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا نیز که در عربستان برگزار خواهد شد، حضور نخواهد داشت و در صورت رسیدن تیمش به فینال آسیا می‌تواند بار دیگر در ترکیب تیمش قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید: استفاده از VAR در لیگ قهرمانان آسیا منتفی شد


کاف سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان آسیا که در تهران برگزار شد، داور مسابقه بین پرسپولیس و کاشیما ژاپن بود.

در این بین داور در این دقایق با حرکت جنجالی، گابی، کاپیتان السد قطر را هل داد که این اتفاق به زعم کادرفنی و هواداران السد خوش نیامد و علیه او اعتراض کردند.

البته در دقایق پایانی، الهلال با گل علی البلیهی با نتیجه ۲ بر یک پیش افتاد و پیروزی به رختکن رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار