افتتاح هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته

هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته از امروز با حضور استاندار گیلان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در حاشیه مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته با شرکت ٧٠ واحد تولیدی از ٨ استان آغاز به کار کرد.
او افزود: شرکت‌های تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، البرز و فارس محصولات خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند.
دلق پوش خاطرنشان کرد: نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته از ٩ تا ١٣ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در کیلومتر ۴ جاده رشت - تهران دایر است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ١۶ تا ٢١ از آن دیدن کنند.

استاندار در حاشیه آیین آغاز به کار این نمایشگاه بااشاره به لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی به ویژه در حوزه‌های تخصصی، گفت: برپایی این نمایشگاه‌ها علاوه بر رونق بخشی اقتصادی در افزایش اشتغال و کارآفرینی تاثیرگذار خواهدبود.

ارسلان زارع، افزود: از طرفی دیگر درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی با برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان حمایت از صنایع داخلی را بیش از پیش افزایش داده و به بازاریابی و عرضه بهینه محصولات شرکت‌های تولیدی کمک کرد.

او همچنین با تاکید بر اتکا به نیرو‌های متخصص و جوان داخلی در عرصه تولید و صنعت، آموزش و پرورش این نیرو‌ها را برای کاهش حداکثری وابستگی صنایع خودروسازی به خارج کشور را مهم و ضروری عنوان کرد.

انتهای پیام/آ

نمایشگاه قطعات خودرو

برچسب ها: صمت ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.