مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان:

اربعین کنگره بین‌المللی شیعی است که باید رسانه‌ها آن را پرورش دهند

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان گفت: تمام توطئه‌های دشمن در حرکت عظیم مردمی در اربعین و پوشش رسانه ای نقش برآب می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان در نخستین همایش فعالان هنری و رسانه‌ای اربعین ضمن بیان اینکه دشمن تلاش‌های بسیاری را برای کمرنگ و کم‌اهمیت جلوه دادن ابعاد اربعین انجام می‌دهد، گفت: تمام توطئه‌های دشمن در این حرکت عظیم مردمی که در آن تمام طیف و گروه‌های مختلف حضور دارند خوشبختانه خنثی‌شده است.

او ضمن بیان اینکه اربعین کنگره بین‌المللی شیعی است که باید رسانه‌ها آن را پرورش دهند، افزود: این ازجمله افتخارات رسانه ملی به شمار می‌رود که توانست این حرکت بین‌المللی را در جهان انتشار دهد و منسک سازی در جهان اسلام را تبدیل به بزرگ‌ترین دستاورد خود طی دهه‌های اخیر کند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان بابیان اینکه اربعین به‌عنوان نماد کنگره بین‌المللی شیعیان محسوب می‌شود، ابراز داشت: این مانور جهانی که جلوه‌گری قیام امام حسین علیه‌السلام است نباید از دید عموم پنهان بماند بنابراین در اینجا نقش و رسالت رسانه‌ها پررنگ و اثرگذار خواهد بود.

توکلیان بابیان اینکه نه در این برهه بلکه در طول تاریخ اقدامات بسیاری برای محو قیام کربلا انجام شد، اما هیچ‌کدام نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند، در ادامه تصریح کرد: امروز در جنگ نرم با دشمن قرار داریم که غرب به آن دامن می‌زد لذا حرکات گروهی نظیر اربعین می‌تواند ضمن محافظت از شیعه پیام عاشورا و اربعین را به گوش جهان برساند.

او در پایان اظهار داشت: اقدام بعدی دشمن برای خاموش کردن نور چراغ امام حسین (ع) ممنوع کردن زیارت این امام مظلوم بود که این تلاش و دسیسه نیز منجر به شکست شد و امروز شاهد حضور میلیونی افراد و گروه‌های مختلف از سراسر جهان در راهپیمایی اربعین هستیم.

انتهای پیام / م

اربعین کنگره بین‌المللی شیعه است/ منسک سازی مهمترین دستاورد رسانه

برچسب ها: صداو سیما ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.