جشن عاطفه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه است

فرماندار گناوه در مراسم جشن عاطفه‌ها در دبیرستان متوسطه اول شهید غلامی گفت: فلسفه برگزاری جشن عاطفه‌ها و حکمت برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه است.

جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و نیکوکاری در جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو بیان کرد: دانش آموزان در این روز در کنار تحصیل کاری بزرگ به نام احسان و نیکوکاری انجام می‌دهند که در تعالیم اسلامی یکی از نشانه‌های بارز ایمان به خدا و تقوا است.

او افزود: هر ساله کمک به همنوعان، جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری در دو نوبت برگزار می‌شود که دانش‌آموزان شادی خود را با همکلاسی‌ها و دوستان خود تقسیم می‌کنند.

فرماندار گناوه تصریح کرد: تشکر ویژه‌ای از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و در رأس آن مدیر آن مجموعه دارم که به خوبی چنین مراسمات خیر خواهانه را به اجرا در می‌آورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز در این مراسم گفت: مراسم جشن عاطفه‌ها همزمان در ۱۳۰ مدرسه شهرستان و با مشارکت حداکثری دانش آموزان برای کمک به همکلاسی‌های خود برگزار شده است.

اسکندر احمدی  افزود: همواره در تلاش هستیم که علاوه بر تعلیم و تربیت به دانش آموزان درس‌های مهارت زندگی را آموزش دهیم و انفاق و نیکوکاری می‌تواند یکی از بهترین مهارت‌ها در زندگی باشد که در روز جشن عاطفه‌ها دانش آموزان با آن آشنا می‌شوند و مسیر کمک به دیگران را فرا می‌گیرند.

او عنوان کرد: کمک به دیگران دارای لذت خاصی است که تاثیر مثبت در روح، روان و جسم انسان دارد و امیدواریم که این کمک‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

مراسم جشن عاطفه ها در مدارس گناوه برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.