برگزاری ۹۰ دوره امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته در ایلام

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ایلام از برگزاری ۹۰ دوره امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته در ایلام خبر داد.

برگزاری ۹۰ دوره امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حسن تردست معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت:در این مدت ۹۰ دوره امداد و کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته برگزار و در آن‌ها ۱۷۷۹ نفر شرکت کرده اند.

تردست با اشاره به برگزاری دوره آموزش ۸ ساعته حضوری آمادگی در برابر مخاطرات افزود: ۱۰۸۹ نفر در ۵۵ دوره آموزش حضوری آمادگی در برابر مخاطرات شرکت کرده اند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: ۸۰ دوره آموزشی مهارت‌های پایه داوطلبی ۴۰ ساعته در استان برگزار شد که طی آن تعداد ۱۳۵۴ فراگیر از این دوره‌ها بهره‌مند شدند، همچنین جهت ارتقاء علمی و کاربردی در زمینه‌های مرتبط با اصول و اهداف هلال احمر، تعداد ۱۳۳ نفر از کارکنان طی ۵ دوره در آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان شرکت کردند.

او اضافه کرد: در حوزه معاونت آموزش و پژوهش علاوه بر آموزش‌های همگانی کمک‌های اولیه، دوره تخصصی نجات و دوره آموزش پایه تخصصی (عمومی امداد و عمومی نجات) نیز برگزار شد که در شش ماهه نخست سال جاری ۱۴دوره تخصصی پایه و مقدماتی امداد و نجات برگزار و ۳۳۸ نفر از امدادگران و نجاتگران این استان در این دوره‌ها حضور داشتند.

تردست با اشاره به اینکه در این مدت ۲۲۴ دوره آموزشی مختلف برگزار شده که در آن‌ها ۴ هزار و ۶۹۳ نفر شرکت کرده اند، خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی جمعیت هلال احمر به صورت مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

ارائه آموزش همگانی به بیش از ۴۶۰۰ نفر در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.