مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان:

۷۴ خانوار در این سایت جدید حسین‌آباد کالپوش زمین دریافت کردند

علیرضا فلاحی گفت: ۱۸ هزار مترمکعب خاک‌برداری در سایت جدید حسین‌آباد کالپوش انجام شد و ۷۴ خانوار زمین دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا فلاحی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان در بازدید استاندار سمنان از شهرک جدید در حال ساخت روستای حسین‌آباد کالپوش میامی ضمن بیان اینکه حادثه رانش زمین در این منطقه سال گذشته باعث تخریب منازل مسکونی شد به‌نحوی‌که دیگر سکونت در این منازل برای مردم ایمن نبود، گفت: بنیاد مسکن در این برهه اقدام به شناسایی واحد‌هایی که در اولویت بودند کرد و همچنین باکار کارشناسی متعددی که برای جانمایی روستا صورت گرفت، ماشین‌آلات در این منطقه برای آماده‌سازی سایت جدید شهرک به کار گرفته شد.

او ضمن بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد این کار توسط ماشین‌آلات بنیاد مسکن انجام‌شده است، افزود: ۱۸ هزار مترمکعب خاک‌برداری به‌صورت کامل در این سایت انجام‌شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان بابیان اینکه بالغ‌بر پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای این شهرک در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: از این میزان دو میلیارد تومان آن به‌صورت بلاعوض است که برای ساکنان این منطقه در نظر گرفته شد.

فلاحی بابیان اینکه بالغ‌بر ۱۰۰ قطعه برای مردمی که منازل آن‌ها آسیب دید در این منطقه امکان‌سنجی شده است، تصریح کرد: به ۷۴ خانوار در حال حاضر در این سایت زمین واگذارشده است.

او بابیان اینکه حسین‌آباد کالپوش دارای سه هزار و ۵۰۰ نفر سکنه است، افزود: رانش زمین باعث خسارت بسیاری به زیرساخت‌ها و منازل مسکونی این حوزه شد که امیدواریم در سایت جدید بتوانیم شاهد افزایش رضایت‌مندی مردم باشیم.

انتهای پیام / م

۱۸ هزار مترمکعب خاک‌برداری در سایت جدید حسین‌آباد کالپوش انجام شد

 

برچسب ها: مسکن ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.