امیری در حاشیه جلسه هیئت دولت:

لایحه بودجه ۹۹ پانزدهم آذر به مجلس تقدیم می‌شود/ دولت باید ۲ وزیر برای رأی اعتماد به مجلس معرفی کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ پانزدهم آذرماه به مجلس تقدیم می‌شود.

لایحه بودجه ۹۹ پانزدهم آذرماه به مجلس تقدیم می‌شود/ دولت باید ۲ وزیر برای رأی اعتماد به مجلس معرفی کندبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز امروز در جمع خبرنگاران درباره معرفی وزرای وزارتخانه‌های جدید گفت: طرح مجلس مبنی بر تشکیل وزارت بازرگانی که دولت با آن موافق بود هفته گذشته به تصویب نمایندگان مجلس رسید و توسط ریاست مجلس به شورای نگهبان ارسال شد.

او افزود: این مصوبه مجلس در دستور کار شورای نگهبان قرار دارد و باید منتظر نظر این شورا باشیم و پس از تأیید آن درباره وزیر یا وزیران توسط آقای رئیس جمهور تصمیم‌گیری می‌شود.

امیری در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر اینکه دو وزیر معرفی خواهد شد یا یک وزیر گفت: قانون‌گذار در صلاحیت این دو وزارتخانه‌ها تغییراتی ایجاد کرده است که به نظر شخصی بنده باید دو وزیر جهت رأی اعتماد به مجلس معرفی شود.

او ادامه داد: قانون‌گذاری در صلاحیت وزارتخانه‌ها تغییراتی ایجاد کرده و باید دو وزیر برای این وزارتخانه‌ها معرفی شود، اما باید صبر کنید نظر شورای نگهبان در این مورد اعلام شود و ببینیم رئیس‌جمهور چه تصمیمی می‌گیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره اینکه بودجه سال آینده استانی خواهد بود یا خیر گفت: لایحه بودجه سال ۹۹ در تاریخ ۹۸/۹/۱۵ به مجلس تقدیم می‌شود و در جلسات گذشته آقای نوبخت درباره ویژگی‌های بودجه سال آینده توضیحاتی را در هیئت دولت ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار