معاون حقوقی قوه قضائیه :

دولت مفاسد اقتصادی را گزارش دهد/خط قرمز نداریم

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در مبارزه با مفساد اقتصادی خط قرمز ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه در مبارزه با مفساد اقتصادی خط قرمز نداردو رئیس قوه قضاییه کمر همت را برای مبارزه با فساد بسته است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در شورای اداری شهرستان جاسک گفت: از دولت نیز انتظار می رود که در هر جایی که فسادی مشاهده می کند گزارش دهد .

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: مبارزه با فساد را از خود قوه قضائیه نیز شروع کرده ایم و برخی دستگیری ها هم داشته ایم که تحقیقات از افراد در حال انجام است.

او افزود: باید زمینه ایجاد فساد ریشه کن شود و پیشگیری از وقوع جرم در اولویت باشد.

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: برخی ها با جوسازی های ناامید کننده اینگونه القا می کنند که کشور را فساد گرفته است، در حالی که اینگونه نیست و در کشور فساد سازمان یافته وجود ندارد.

او افزود: بعضی مواقع در رسیدگی به جرایم افراد فاسدی که در برخی مجراها نفوذ دارند سفارشات و تلفن هایی می شود که البته موثر نیست.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: در مواردی وام های کلان به صورت غیرقانونی به افراد خاصی پرداخت شده است که پرونده های کلان در حال رسیدگی است نماینگر این تخلفات است .

معاون حقوقی قوه قضائیه گفت: بیت المال متعلق به همه ی مردم است و پرداخت اینگونه وام ها به افراد خاص با اهداف انقلاب اسلامی که چهل سال پیش امام خمینی(ره) بنیان گذاشت، سازگار نیست.

اوافزود: هدف از سفر های استانی آشنایی با مشکلات دستگاه ها و مردم است و در این سفر مشکلات مردم در شهرستان ها جمع بندی و رسیدگی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق گفت: یکی از موضوعاتی که مردم را رنج می دهد زمان طولانی دادرسی است که امیدواریم با ایجاد سازوکارهایی این مشکل رفع شود.

انتهای پیام/ر

پرونده های وام های کلان  غیرقانونی درحال بررسی 

برچسب ها: دادگستری ، دادستانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.