فرمانده انتظامی نهاوند گفت: دربزرگداشت هفته ناجا ۱۰۰ برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان برگزار می‌شود.

در هفته ناجا انجام می‌شود؛به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سرهنگ شااحمد ساکی، فرمانده انتظامی نهاوند اظهار داشت: این برنامه شامل مسابقات ورزشی سرکشی از خانواده شهدای ناجا دیدار با امام جمعه و حضور در نماز جمعه و دیدار مردمی از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

او گفت: میزان کشفیات مواد مخدرنسبت به سال گذشته در نهاوند به ۳۵درصد افزایش داشته است .

ساکی افزود: ۱۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر جدید و روان گردان در شهرستان نهاوند متلاشی شد و ۶۰۰ عدد قلیان که ابزار مصرف این مواد هستند کشف شد.

فرمانده انتظامی نهاوند از افزایش ۴۶ درصدی کشفیات سرقتی در نهاوند نسبت به سال قبل خبرداد و افزود:۲۱۰ سارق در این مدت دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

ساکی گفت:جرائم سایبری نهاوند به ۱۵ درصد افزایش یافته که بیشترین جرم آن‌ها سو استفاده از کانال‌های تبلیغاتی و کلاهبرداری اینترانتی و فروشگاه مجازی بوده است.

فرمانده انتظامی نهاوند افزود: در تصادفات داخل شهری کاهش چشمگیری داشتیم و در ایام اربعین ۳ ایستگاه با پوشش انتظامی داریم و ۱۰ اکیپ انتظامی و ترافیکی به صورت محسوس و نا محسوس تمامی جاده‌های نهاوند را پوشش می‌دهند.

او بابیان اینکه رویکرد پلیس در این برنامه‌ها آگاه سازی و آموزش همگانی، ایجاد گفتمان بین مردم و پلیس و اعتمادسازی بین مردم خواهد بود، گفت: امنیت و آرامش در سایه همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولان، مشارکت عمومی و اقتدار پلیس میسر می‌شود.

فرمانده انتظامی نهاوند تاکید کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم است و بدون مشارکت مردم و حمایت مسئولان نمی‌تواند امنیت را برقرار سازد.

او بابیان اینکه پلیس به دنبال جلب مشارکت عمومی در تمامی حوزه‌ها همچون ترافیک، امنیت و حجاب و عفاف است، به برنامه‌های هفته ناجا اشاره و عنوان کرد: تجلیل و تکریم از خانواده‌های شهدا، ارائه خدمات گذرنامه و پلیس+۱۰، مشاوره به صورت رایگان، همایش کوه‌پیمایی و قرائت زیارت عاشورا، حضور در نماز جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح با حضور امام جمعه و غبار روبی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده هفته ناجا در شهرستان نهاوند است.

انتهای پیام/ج

کشف مواد مخدر در نهاوند ۳۵درصد رشد دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.