انهدام باند مشترک قاچاق تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۳ قاچاقچی و کشف ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در ۲ عملیات مستقل خبر داد.

انهدام باند مشترک قاچاق تریاک در دو عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر فاتببه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی در منزلش با همکاری همدستانش، اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند، تحقیق در این خصوص آغاز و تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر بررسی موضوع را در دستور کار ماموران قرار دادند.

وی گفت: در تحقیقات انجام شده و پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که خبر صحت دارد و طی هماهنگی با مقام قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام شد.

بخشنده ادامه داد: ماموران موفق شدند ضمن مراقبت‌های ویژه از مخفیگاه متهم خرده فروش مواد مخدر را در مخفیگاهش دستگیر و مقدار ۱۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک از محل مورد نظر کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر عنوان کرد: با انتقال متهم به پایگاه هشتم، کشف سایر جزئیات پرونده در دستور کار قرار گرفت و مشخص شد متهم با همکاری ۲ همدستش که ساکن استان هرمزگان می‌باشد، اقدام به تهیه مواد مخدر و سپس انتقال این مواد به شهر تهران می‌کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی‌های قضائی تیمی از ماموران پایگاه هشتم به استان هرمزگان اعزام و در عملیاتی مشترک با پلیس هزمرگان ماموران موفق شدند، در این رابطه ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقدار ۳۶ کیلوگرم تریاک کشف کنند.

وی افزود: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۵۰ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار