پایانه شهید کاویانی پایلوت انتقال زوار به مرز خسروی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت:پایانه شهید کاویانی به عنوان پایلوت کار انتقال زوار به مرز خسروی را انجام می دهد.

پایانه شهید کاویانی پایلوت انتقال زوار به مرز خسرویبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فریبرز کرمی اظهار داشت: این اداره به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان هماهنگی‌های بین بخشی استانی را انجام داده و همگام با کشور و ستاد اربعین استانی هم پوشش دهنده ترانزیت زوار اربعین به مرز مهران و هم پذیرنده زوار اربعین از دیگر استان‌های کشور است.

️مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: پایانه شهید کاویانی به عنوان پایلوت برای انتقال زوار اربعین به مرز خسروی انتخاب شده است.

️این مسئول گفت: تامین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه برای تردد در داخل پایانه و مسیر تا مرز خسروی به کارگیری می‌شود و همچنین در صورت نیاز از ظرفیت هوایی، ریلی و جاده‌ای نظیر مینی بوس و سواری نیز بهره خواهیم گرفت.

او بیان داشت: نیازمندی‌های مسافران در پایانه شهید کاویانی در زمینه زیرساخت، مدیریت و نظارت بر عرضه خدمات از نظر کیفیت و سلامت خدمات با هماهنگی شهرداری تامین شده و تیم‌های خاصی به عنوان ناظر بر نرخ‌های حمل مسافر نظارت خواهند داشت.

انتهای  پیام/ز

 

پوشش دهنده ترانزیت زوار اربعین به مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار