هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا؛

سوارز گلزنی را به مهاجمان اینتر آموزش داد/ پیروزی عجیب لیورپول و گلزنی سردار در شب پیروزی زنیت

در ادامه دیدار‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، ۶ دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، ۶ دیدار همزمان برگزار شد.

در مهمترین مسابقه و در گروه F تیم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اینتر بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این مسابقه شاگردان کونته خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه سه، لوتارو مارتینز دروازه ترشتگن را باز کرد. نراتزوری در نیمه نخست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و چند بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه آبی اناری‌ها پیش رفت که موفق نبود. البته بارسایی‌ها هم در این نیمه حملاتی را انجام دادند که البته به خطرناکی موقعیت‌های تیم شهر میلان نبود. در نیمه دوم شاگردان والودره برای جبران نتیجه آمدند و حملات آن‌ها در دقیقه ۵۸ نتیجه داد و لوئیز سوارز با شوتی دقیقه دروازه هندانوویچ را گشود. در دقیقه ۸۴ روی حرکت انفجاری مسی و پاس خوبش به سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای بارسا گل دوم خودش و تیمش را به ثمر ساند تا تیمش را برنده این دیدار جذاب کند.

بارسلونا با این پیروزی همانند دورتموند که ساعتی قبل اسلاویا پراگ را با دو گل شکست داده بود، چهار امتیازی شد و اینتر یک امتیازی باقی ماند.

سوارز گلزنی را به مهاجمان اینتر آموزش داد/پیروزی عجیب لیورپول و گلزنی سردار در شب پیروزی زنیت

در گروه E و در دیداری عجیب، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان سالزبورگ اتریش بود که با نتیجه چهار بر سه به پیروزی دست یافت. در این مسابقه ابتدا در نیمه نخست شاگردان کلوپ سه گل توسط سادیو مانه در دقیقه ۹، آندره روبرتسون در دقیقه ۲۵ و محمد صلاح در دقیقه ۳۶ به ثمر رساندند، اما هان چوانگ مهاجم کره‌ای سالزبورگ در دقیقه ۳۹ یکی از گل‌ها را جبران کرد. اتریشی‌ها نیمه دوم را توفانی آغاز کردند و دو گل توسط تاکومی مینامینو هافبک ژاپنی اش در دقیقه ۵۶ و ارلنیگ هالند در دقیقه ۶۰ زدند و بازی را سه بر سه مساوی کردند. این پایان کار نبود و کامبک سالزبورگی‌ها بی نتیجه ماند، زیرا محمد صلاخ در دقیقه ۶۹ بار دیگر گلزنی کرد تا قهرمان فصل گذشته نخستین پیروزی این فصلش را به دست آورد.

در جدول این گروه، ناپولی که ساعتی قبل مقابل خنک به تساوی بدون گل دست یافته بود چهار امتیازی و صدرنشین است و لیورپول و سالزبورگ با سه امتیازی در رتبه‌های بعدی گروهند.

در گروه G زنیت سن پترزبورگ روسیه میزبان بنفیکا بود که با نتیجه سه بر یک حریف را شکست داد. آرتم ژیوبا، روبن دیاس (گل به خودی) و سردار آزمون گلزنان زنیت در این بازی بودند. این چهارمین گل سردار در لیگ قهرمانان اروپا بود که باعث شد او با عبور از علی دایی، بهترین گلزنی ایرانی لیگ قهرمانان اروپا شود. تک گل بنفیکا را هم توماس در دقیقه ۸۵ زد.

سوارز گلزنی را به مهاجمان اینتر آموزش داد/پیروزی عجیب لیورپول و گلزنی سردار در شب پیروزی زنیت

در دیگر دیدار این گروه، لیون فرانسه با دو گل میزبانش لایپزیش آلمان را شکست داد. ممفیس دیپای و مارتین تریر گلزنان این بازی بودند. در جدول این گروه زنیت و لیون چهار امتیازی و صدرنشینند.


بیشتر بخوانید: فینالیست فصل گذشته به دست باوارایی‌ها در خانه تحقیر شد/ پیروزی یوونتوس، منچستر سیتی، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن 


در گروه H نیز چلسی مهمان لیل فرانسه بود که با نتیجه دو بر یک پیروز شد. آبراهام در دقیقه ۲۲ و ویلیان در دقیقه ۷۸ گل‌های آبی‌های لندن را به ثمر رساندند و تک گل میزبان را اوسیمهن در دقیقه ۳۳ زد.

در همین گروه، آژاکس با سه گل میزبانش والنسیا را شکست داد. زیاش، پرومیس و فن دبیک گلزنان آژاکس بودند. در این گروه آژاکس شش امتیازی است و والنسیا و چلسی سه امتیاز دارند.

نتایج کامل دیدار های چهارشنبه شب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است.

جدول گرو‌ه‌های پنجم تا هشتم لیگ قهرمانان اروپا در پایان دور دوم مرحله گروهی

انتهای پیام/

نتایج لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار