اخذ گذرنامه الزامی است/ امکان شرکت در مراسم اربعین با دریافت برگه گذر موقت/۲۵ مهرماه، آخرین مهلت زائران اربعین حسینی برای دریافت ارز دولتی

مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان گفت: زائران بدون گذرنامه به مرز‌های خوزستان مراجعه نکنند.

اخذ گذرنامه الزامی است/ امکان شرکت در مراسم اربعین با دریافت برگه گذر موقت/۲۵ مهرماه، آخرین مهلت زائران اربعین حسینی برای دریافت ارز دولتیرضا نجاتی مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امسال با رایزنی‌های انجام با طرف عراقی روادید حذف شده است و نیازی به اخذ آن نیست.

او اظهار داشت: زائران توجه داشته باشند که فقط روادید حذف شده و اخذ و همراه داشتن گذرنامه الزامی است، ضمن اینکه گذرنامه زائران باید حداقل ۳ ماه اعتبار داشته باشد، چراکه از خروج زائران با گذرنامه کمتر از ۳ ماه اعتبار جلوگیری خواهد شد.

رضا نجاتی بیان کرد: افرادی که قصد خروج از مرز را دارند و تاکنون موفق به اخذ گذرنامه نشده اند، می‌توانند با مراجعه به اداره گذرنامه و پلیس +۱۰ شهرستان خود، با ثبت درخواست گذرنامه و دریافت برگه گذر موقت خروج از کشور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شرکت کنند.

به گفته این مقام مسئول، پس بازگشت زائرانی که با برگه گذر موقت به عتبات عالیات سفر کرده اند، گذرنامه آن‌ها به نشانی ثبت شده آن‌ها در سیستم ارسال خواهد شد.

۲۵ مهرماه، آخرین مهلت زائران اربعین حسینی برای دریافت ارز دولتی

مدیر کل امنیتی، انتظامی، مرزی و دبیر ستاد اربعین استان خوزستان اذعان داشت: زائرانی که در سامانه سماح ثبت نام کرده اند و می‌خواهند ارز دولتی دریافت کنند تا ۲۵ مهرماه مهلت دارند با در دست داشتن گذرنامه به بانک‌های ملی، تجارت، سپه، پارسیان مراجعه کرده و ۱۰۰ دلار دریافت نمایند.

رضا نجاتی تاکید مهلت دریافت ارز تمدید نخواهد شد و بعد از این تاریخ دلار به زائران داده نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.