رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری هرمزگان:

توسعه هرمزگان در گرو وحدت مردم و مسئولان

رئیس قوه قضائیه گفت: توسعه هرمزگان در گرو وحدت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری هرمزگان گفت:توسعه هرمزگان در گرو و انسجام و وحدت مدیران و مردم چه شیعه و سنی است .

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: خداوند برکات بسیاری به مردم در هرمزگان داده به ویژه نیروی متراکم و فعال در حوزه جوانان و دریایی که زمینه پیشرفت را فراهم کرده است.

او گفت: اهل فکر و اندیشه با فعال کردن اقتصاد دریا باید تلاش کنند تا در زمینه اشتغال  و موضوع استقلال و رونق تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است کارهای خوبی انجام دهند  و ما در جنگ اقتصادی هستیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: هر جا جوانان ما وارد شده اند با اراده وارد شده ایم و موفق بودیم در حوزه های هسته ای، علمی ما موفق شدیم و هر جا با اراده و توکل وارد شدیم به موفقیت دست یافتیم.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی افزود: روابط ناسالم بسیار ضرر زننده به روابط ما با کار آفرینان و مردم است و باید از روابط ناسالم جلوگیری کرد.

رئیس قوه قضائیه گفت: حمایت از سرمایه گذار و کار آفرین زمینه اش در استان فراهم است مثل حمایت مالی، حقوقی و قضایی از کارآفرینان حمایت می کند.

او گفت: دفتر حمایت از کار آفرینان و سرمایه گذاران در قوه قضائیه برای حمایت از آنان فعال است و در ایتان هرمزگان با توجه به وجود امنیت سرمایه گذاری فرصت خوبی برای توسعه سرمایه گذاری و حمایت از کار آفرینان فراهم است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به بازدید سرزده از اسکله صیادی بندرعباس افزود: صیادان گلایه دارند که به برخی مجوز داده می شود که این مجوز ها باعث می شود ذخایر آبزیان آسیب ببیند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی از سپاه برای برخورد با صید غیرمجاز قدردانی کرد.

او گفت:  باید با قاچاق سازمان یافته برخورد جدی کرد و بحث ما برخورد با قاچاق جزئی نیست چون هم وقت گیر است و هم مسئله ما نیست.نظر مقام معظم رهبری این است و باید با این مسئله که به رونق تولید آسیب می رساند برخورد کنیم و سپاه و اطلاعات باید با این موضوع مقابله کنند.

رئیس قوه قضائیه افزود:باید مجموعه و مجتمعی واحد برای برخورد با قاچاق کالا راه اندازی شود با همکاری سپاه و همه بخش ها تا این مشکلات برطرف شود.

حجت الاسلام والمسلمین گفت: دستگاه قضایی از مدیران با جرات شجاع و مبتکر و خلاق حمایت می کند ،ما در جنگ اقتصادی هستیم و از مدیران خلاق حمایت می کنیم و باید تحریم را دور بزنیم.

او  با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود:  زیبنده نیست حالا که این نهال نوپا تبدیل به درخت پر ثمر شده و مردم از برکات از آن بهره مند شده اند هنوز برخی از مشکلات برای مردم وجود داشته باشد و مدیران ما قادرند مشکلات را برطرف کنند همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما مشکل غیر قابل حل نداریم و مشکلی نیست که در این کشور نتوان برطرف کرد.

رئی قوه قضائیه با اشاره به ساخت پالایشگاه ستاره خلیج فارسبه وسیله متخصصان و سرمایه گذاران داخلی گفت: ما می توانیم بسیاری از کارهای بزرگ را انجام دهیم.

انتهای پیام/ز

سخنان رئیس قوه قضائیه در جلسه شورای اداری هرمزگان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.