خدمت رسانی ۲۵ موکب چهارمحال و بختیاری به زائران اربعین حسینی (ع)

۲۵ موکب از چهارمحال و بختیاری با ظرفیت اسکان ۱۲ هزار زائر و تأمین غذای ۳۶ هزار نفر به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می‌کنند.

استقرار ۲۵ موکب برای ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی (ع)به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام البرز رئیسی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال ۲۵ موکب از استان به زائران اربعین حسینی (ع) خدمات رسانی می‌کنند گفت: این موکب‌ها ظرفیت اسکان ۱۲ هزار زائر و تأمین غذای ۳۶ هزار نفر را دارند.

او افزود: از این تعداد یک موکب در شلمچه، یک موکب در بروجن و بقیه در عمود‌های ۲۸۵، ۱۳۱۳، ۱۱۳۰، ۱۳۷۰، ۱۴۰۸، پارک حی الحسین کربلا، خیابان میثم طمار کربلا و سه موکب ویژه خواهران در کربلا فعالیت می‌کنند.

رئیسی اضافه کرد: یک موکب درمانی هم به نام موکب امام سجاد (ع) در محل باب القبله حرم امام حسین (ع) آماده ارائه خدمات درمانی به زائران است.

او ادامه داد: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۳۳۳۶ بانک صادرات واریز کنند و کمک‌های غیرنقدی خود را به دفتر ستاد عتبات عالیات استان واقع در شهرکرد، خیابان شهید بهشتی، کوچه ۳۶، پلاک ۲۳ تحویل دهند.

رئیسی با اشاره به خدمات رسانی چهار نانوایی سیار با پخت ۵۰ هزار قرص نان در مسیر نجف به کربلا گفت: برنامه‌های فرهنگی از جمله پخش فیلم، سخنرانی، عزاداری و برگزاری نماز جماعت هم در موکب‌ها دایر است.

انتهای پیام/ز

اسکان ۱۲ هزار زائر و تأمین غذای ۳۶ هزار نفر در موکب‌های چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار