۵۰ کشته و زخمی در تیراندازی‌های ۲۴ ساعت گذشته آمریکا

۵۲ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا تاکنون دست کم ۱۶ کشته و ۳۴ زخمی بر جا گذاشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز ثبت آمار خشونت‌های مسلحانه در آمریکا، براساس گزارش‌های دریافتی تاکنون، ۵۲ مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آن‌ها، دست کم ۱۶ نفر کشته و ۳۴ تن زخمی شده اند.

در یکی از تیراندازی‌های گزارش شده در شهر "اوستربرگ" در ایالت پنسیلوانیا دو نفر کشته شدند. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده و علت آن را اختلافات خانوادگی برشمرده است. در درگیری بین سرنشینان دو خودرو در شهر کلمبوس در ایالت اوهایو دو نفر زخمی شدند. دو نفر نیز در تیراندازی در شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا زخمی شدند. تیراندازی در شهر ممفیس در ایالت تنسی نیز دو کشته بر جا گذاشت. در حادثه‌ای در شهر سیمپسون ویل در ایالت کارولینای جنوبی نیز سه نفر زخمی شدند. ۱۰ مورد از تیراندازی‌های در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

مرکز ثبت خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارش‌های روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت سه شنبه تا چهارشنبه و تلفات آن‌ها را در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس، ۱۳۱ مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، ۴۲ نفر کشته و ۸۱ نفر زخمی شده اند. ۳۲ مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، ۱۸۳ مورد تیراندازی در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آن‌ها ۵۸ نفر کشته و ۱۱۵ نفر زخمی شده اند. با توجه به اینکه گزارش‌های تیراندازی‌ها در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می‌شود، آمار نهایی تیراندازی‌های بیست و چهار ساعت چهارشنبه تا پنجشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز جمعه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار