ویسی:

امیدوارم فردا اولین پیروزی خانگی را به دست آوریم/ تیم در حالت نیمه سکته بود

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت امیدوار است که فردا تیمش نخستین سه امتیاز خانگی را به دست آورد تا بیش از این شرمنده هواداران نشوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرمربی شاهین شهرداری بوشهر امشب در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل فولاد گفت: ما بازی سختی مقابل تیم گردن کلفت فولاد داریم با تمرکز بالا و فولادین در کنار حمایت تماشاگرانمان باید بازی کنیم. امیدوارم اولین سه امتیاز را در کنار هوادارانمان دشت کنیم و هدیه بدهیم به تماشاگرانی که از روز اولی که نتیجه نگرفتیم ما را حمایت کردند و بیش از این شرمنده آن‌ها نشویم.

عبداله ویسی افزود: بازی مقابل ماشین سازی و خوشه طلایی متفاوت بود. جام حذفی بسیار سخت و تک بازی است و تمام تیم‌ها با قدرت بازی می‌کنند، به ویژه تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر می‌آیند که با خود شگفتی می‌آورند. بازگشت ما در بازی مقابل خوشه طلایی خیلی عالی بود، اما به بازی‌های لیگ ربطی ندارد. آن بازی را فراموش کردیم. همان طور که بازی ماشین سازی را فراموش کردیم.

او ادامه داد: امیدوارم با همت بچه‌ها و تلاشی که امروز هم قسم شدند مضاعفش کنند تماشاگران را خوشحال کنیم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم و به طور حتم توان بیشتری خواهیم گذاشت و تغییراتی که دادیم در بازی مقابل خوشه طلایی از چند بازیکن دیگر استفاده کردیم که فوق العاده بودند به آن‌ها تبریک می‌گویم و فردا نیز از چند نفر از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد. چشم انداز خیلی خوبی دارند برای آینده فوتبال بوشهر.

به دنبال حامی مالی هستیم

او درباره تلاش تیم برای جذب خالد شفیعی و محمد قاضی افزود: با باشگاه صحبت کردم برای جذب بازیکن با یکی دو نفر صحبت کردند که به توافق نرسیدند. قاضی با نساجی قرارداد دارد. ببینیم کمیته انضباطی اجازه می‌دهد که با تیم دیگری قرارداد ببندد یا نه. دانیال ماهینی هم پولی می‌خواست که نمی‌توانستیم به او بدهیم. بازیکن بوشهری است و بازیکن خود من بوده دو سال است در لیگ برتر بازی نکرده مبلغی که گفت بیشتر از بازیکن لیگ برتری بود. چون دو سال است در لیگ برتر بازی نکرده بود ریسک بزرگی بود. جوابی نداد و خبری از او نشد.

ویسی بیان کرد: با اسپانسر صحبت کردیم که سه شنبه به نتایج خوبی برسیم، ولی الان اسمش را می‌آورم هر بار اسم اسپانسر آوردیم اتفاقاتی افتاد که خراب شد بیشتر تیم‌ها اسپانسر دارند که کمک خوبی برای آن‌هاست. برد –برد است.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر گفت: پیمان در بدنسازی با ما نبود دیر به ما ملحق شد به پارس جنوبی جم رفته بود بعد جدا شد انتظاری که از او داشتیم نبود گفتیم با بدنسازمان کار کند. امروز بدنسازمان از ما جدا شد. دنبال یک کمک خارجی هستیم که هم کار بدنی انجام دهد و هم کار فنی. بعد از تعطیلات یعنی سه شنبه به ما اضافه می‌شود.

روی بچه‌های خیلی حساب کرده بودم

ویسی درباره نتیجه نگرفتن تیمش، بیان کرد: از نظر فنی روی بچه‌ها خیلی حساب باز کرده بودم،اصلا فکرش را نمی کردم این اتفاق بیفتد چون حساب ویژه‌ای روی اطرافیانم باز کرده بودم. اما به علت مشکلات روانی افت شدیدی داشتیم، تیم ما حالت نیمه سکته داشت و نتوانستیم از آن حالت درش بیاوریم. امیدوارم به حالت سکته تمام نرویم، چون هم شهر ضرر می‌کند و هم تماشاگران ما و هم شما رسانه‌ها.

او افزود: تیم‌های لیگ برتری که می‌آیند چه شور و صفایی در شهر ایجاد می‌شود مربیان بزرگ که می‌آیند لذت می‌بریم. مردم لذت می‌برند. عبدالله ویسی مربی حرفه‌ای است می‌آید و می‌رود، اما تیم می‌ماند و مردم و شماها.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر عنوان کرد: یک جایی مربی باید به کارهایی تن بدهد یا کار خود را با قدرت ادامه دهد. من با تیم‌های بزرگی کار کردم. و بازیکنان باید بتوانند تمرکز کافی را داشته باشند، وقتی تیم ما یک گل می‌زند و در مدت زمان کم گل دریافت می‌کند در روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. من در فولاد خوزستان ابراهیم میرزاپور، سهراب بختیاری‌زاده، در سپاهان محرم نوید کیا، در استقلال خوزستان ایمان مبعلی را داشتم و همه دارای بازی‌های ملی بسیار بالا بودند و تجربه بسیاری داشتند، ولی اینجا اتفاقاتی رخ داد که تصمیم دارم در خصوص آن صحبتی نکنم. مردم آن‌قدر باهوش هستند که متوجه شوند. به مدیریت باشگاه قول دادم که بیش‌تر تمرکز خود را روی کار‌های فنی تیم بگذارم و امیدوارم با پیروزی بتوانیم ضعف‌های خود را جبران کنیم.

ویسی تاکید کرد: به زودی خبر‌های خوبی از شاهین به گوش شما خواهد رسید. من باز هم به شما و مردم بوشهر می‌گویم چه من باشم و چه نباشم این تیم در لیگ می‌ماند.

او درباره بازی با یک مهاجم گفت: ما هیچ بازی تک فوروارد بازی نکردیم و با سه فوروارد بازی می‌کنیم. ترکیب تیم شاهین ۱-۳-۲-۴ است و دو هافبک میانی ما در حمله به تیم کمک می‌کنند.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر در پاسخ به این سوال که علت ۱۲ گل خورده در پنج بازی چیست،گفت: صد درصد مشکل وجود دارد. این بیان شما با احترام می‌پذیرم، اما به تجربه بازیکنان بزرگ نگاه کنید؛ رحمتی ۳۷ سال، بوفن ۴۱ سالش است و این یعنی دنیایی از تجربه و دروازه‌بان باید تجربه داشته باشد. ما در کل خطوط مشکل داریم. یکی از دلایل اصلی، روحیه است.

تیم، بزرگ ندارد

ویسی افزود: یک بزرگ نیست که تیم را جمع کند و تحلیل رفتن روحیه بعد از دریافت گل را اصلاح کند. شما در جام حذفی دیدید در یک دقیقه ما چگونه گل دریافت کردیم این به جمع کردن تیم برمی‌گردد نه به مربی. بزرگی به کاپیتانی نیست. باید بزرگ باشی، ما گل می‌زنیم گل دریافت می‌کنیم و بچه‌ها روحیه از دست می‌دهند.

او بیان کرد: امتیاز گرفتن از فولاد می‌تواند برای ما هنر باشد این تیم دوبار قهرمانی لیگ برتر را دارد، اما ما برای سه امتیاز می‌جنگیم. مصدوم یکی دو تا داریم اما فرقی ندارد.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره جام حذفی نیز گفت: برای هر بازی برنامه داریم نه همه بازی‌ها، هربار برای پیروزی به میدان می‌رویم. اینکه بگویم برای قهرمانی به میدان می‌رویم این طور نیست برای هر بازی جدا برنامه داریم و برای پیروزی وارد بازی می‌شویم. تجربه قرار گرفتن در جمع چهار تیم را دارم و تجربه حذف شدن در مرحله اول را هم دارم.

شاهین شهرداری بوشهر فردا (جمعه ۱۲ مهر) در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر میزبان فولاد است.
شاهین با یک امتیاز در قعر جدول است و فولاد با ۶ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.