رئیس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت از دستگیری یک سارق و مالخر باشکایت‌های مردمی خبر داد.

مالخر و سارق محله قیامدشت دستگیر شدند/ کشف شیشه و هروئین از مخفیگاه متهمانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ مصطفی اسکندری بیان داشت: با دریافت شکایت‌های مبنی بر رفت و آمد تعدادی افراد معتاد و سارق در منزلی در محدوده کلانتری بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و با تایید خبر نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضائی تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اعزام شدند، گفت: ماموران موفق شدند علاوه بر دستگیری ۲ متهم تعدادی اموال سرقتی، ابراز آلات مصرف مواد مخدر و مقداری مواد مخدر کشف کنند.

وی تصریح کرد: در محل مسکونی متهمان که بیشتر به پاتوق سارقان و مصرف مواد مخدر شبیه بود، تعدادی اموال سرقتی مانند کابل‌های برق فشار قوی، کابل‌های مخابراتی، ضبط و باند‌های خودرو و یک سری آچار‌های مخصوص به همراه تعداد زیادی گوشی و تبلت کشف شد.

سرهنگ اسکندری افزود: از این منزل مقداری مواد مخدر از قبیل هروئین و شیشه روانگردان کشف و در تحقیقات پلیسی به دست آمد یکی از متهمان که مالخری اموال مسروقه می‌کرده به ازای اموال سرقتی، مواد مخدر به سارقان تحویل می‌داده است.

کلانتر محله قیامدشت با بیان اینکه هر ۲ متهم به جرم ارتکابی خود مبنی بر سرقت و مالخری اموال مسروقه اعتراف کردند، گفت: متهمان به همراه اموال کشف شده برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار