رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران :

مشکل تامین آب آشامیدنی برای زائران در مرز مهران برطرف گردید

رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران گفت: شرایط تردد زائران در مرز مهران تحت کنترل است و مشکل تامین آب آشامیدنی برای زائران برطرف گردیده است.

مشکل تامین آب آشامیدنی برای زائران در مرز مهران برطرف گردید

کرمی رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: با توجه به بسته شدن مرز خسروی از ابتدای امروز تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر به مرز مهران وارد شدند و این حجم از تردد سبب بروز مشکلاتی در مرز بین المللی مهران گردید.

او ادامه داد: در زمینه تامین آب آشامیدنی در مرز مهران مشکلات جزئی وجود داشت که با انتقال تانکر‌های آب به مرز مهران و بسته‌های آب معدنی این مشکل برطرف گردید.

کرمی بیان کرد: در ابتدای امروز به دلیل مستقر نبودن موکب‌ها و نداشتن آمادگی آن‌ها برای این حجم از تردد مشکلاتی به وجود آمده بود که اکنون با همکاری و فعالیت موکب‌ها این مشکلات رفع گردیده است.

او اظهارکرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی در پایانه مرزی مهران مستقر هستند و خدمات مناسبی را به زائران ارائه می‌دهند.

رئیس قرارگاه ویژه اربعین در مرز مهران مطرح کرد: بر اساس تصمیمات ستاد اربعین، قرار بر این بود که از ۱۵ مهرماه خدمات موکب‌ها به زائران ارائه شود، اما با وجود شرایط پیش آمده فعالیت موکب‌ها به صورت رسمی از فردا آغاز می‌شود.

او افزود: در زمینه حمل و نقل در داخل کشورهیچ گونه مشکلی وجود ندارد و پیش بینی می‌گردد که آمار تردد‌های زائران از ابتدای امروز تا ساعت ۱۲ شب به حدود ۶۰ هزار نفر برسد.

انتهای پیام/ ن

رفع مشکل آب آشامیدنی زوار در مرز مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.