لیگ اروپا؛

پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی / توقف یاران حسینی در خانه

هفته دوم رقابت‌های لیگ اروپا با برگزاری ۱۲ دیدار به پایان رسید.

پیروزی پر گل آرسنال و تثبیت صدرنشینی / توقف یاران حینی در خانهبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته دوم لیگ اروپا از امروز آغاز شد و امشب هم با برگزاری ۱۲ دیدار در گروه‌های مختلف به پایان رسید. شاگردان امری در مهم‌ترین دیدار امشب در خانه میزبان استاندارد لیژ بودند و توانستند به پیروزی پرگل ۴ - ۰ دست پیدا کنند، آن‌ها در هفته نخست هم ۳ -۰ فرانکفورت را برده بودند و با این نتیجه صدرنشینی شان در گروه ششم تثبیت کردند، دیگر دیدار این گروه هم با برتری ۱ - ۰ فرانکفورت به پایان رسید و به نخستین برد امسال در این رقابت‌ها دست یافت.  

تیم فوتبال ترابوزن که از بازیکن ایرانی یعنی مجید حسینی سود می‌برد امشب میزبان بازل سوئیس بود و در پایان با نتیجه ۲ -۲ متوقف شد، ختافه هم در دیگر دیدار این گروه موفق شد نماینده روسیه یعنی کراسنودار را شکست دهد و صدرنشینی اش را تثبیت کند.  سویا هم در گروه نخست این رقابت‌ها با نتیجه ۱ - ۰ از سد آپوئل نیکوزیا گذشت و با ۶ امتیاز صدرنشین گروهش شد. قره باغ هم مقابل دودلانژ به پیروزی پرگلی رسید  تا همانند رقیب امشب ۳ امتیازی شود، بر اساس قانون یوفا بازی رو در رو برای جایگاه محاسبه می‌شود و با این حساب قره باغ به رده دوم جدول می‌رسد.  

تیم‌های دیناموکیف - لوگانو و مالمو - کپنهاگن به تساوی رسیدند تا عملا شاهد تغییر جایگاهی در این تیم نباشیم، در عوض این گروه تیم‌های گروه چهارم مانند آیندهوون و اسپورتینگ لیسبون همان طور که انتظار می‌رفت با نتیجه مطلوبی به پیروزی شدند و شرایطشان در این گروه را بهتر کردند. تیم‌های فوتبال لاتزیو و سلتیک هم در دیدار‌هایی دیدنی موفق شدند میهمانان را شکست دهند وتا به شرایط مطلوب تری دست یابند.  


بیشتر بخوانید: 

پیروزی خفیف منچستریونایتد در اولدترافورد/ رُم حریفش را گلباران کرد

یاران محمدی و حسینی در اندیشه کسب پیروزی/ جدال منچستر و آلکمار برای صدر نشینی 

توقف منچستریونایتد و رُم مقابل میزبانان/پیروزی اسپانیول و ولورهمپتون و تساوی خنت در غیاب محمدی


انتهای پیام / 

نتایج هفته دوم لیگ اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار