حمله مجدد به مأموران شهرداری صدرا/نیاز به کمک نیروی انتظامی

سرپرست شهرداری صدرا گفت: مأموران این شهرداری پس از حمله مسلحانه ۲ شب قبل متخلفان ساخت‌وساز، بار دیگر موردحمله قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رضا انصاری سرپرست شهرداری صدرا گفت: ما بحث ساخت‌وساز‌ها را از معاونت فنی خارج کرده و در حال حاضر زیر نظر شهرسازی انجام می‌شود چراکه همکاران ما در این قسمت اطلاعات بیشتری از روند ساخت‌وساز‌ها دارند.

او با اشاره به درگیری یکی از متخلفان با مأموران شهرداری صدرا که در حال بتن‌ریزی بود، افزود: متخلفان متوجه شده‌اند که مأموران شهرداری محکم جلوی تخلفات آن‌ها ایستاده‌اند و به همین دلیل دست به خشونت زده و به مأموران شهرداری حمله می‌کنند.


بیشتر بخوانید: تیراندازی به مأمور شهرداری در صدرا 


انصاری ادامه داد: یکی از این متخلفان نیز شب گذشته در حال بتن‌ریزی بود که همکاران ما کار وی را متوقف کردند و وی نیز با مأموران شهرداری درگیر شد.

سرپرست شهرداری صدرا تصریح کرد: بنده به همکاران در شهرداری گفته‌ام که به‌شدت جلوی این تخلفات خواهم ایستاد و پرونده متخلفان را دادگاهی خواهم کرد.

او خواستار همکاری بیشتر نیروی انتظامی با شهرداری صدرا در این روز‌ها شد و افزود: از مأموران کلانتری گویم و نیروی انتظامی انتظار داریم در برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از این تخلفات، کنار شهرداری صدرا قرار گیرند.

یادآور می‌شود ۲ شب گذشته نیز مأموران کشیک شهرداری صدرا هنگامی‌که قصد داشتند جلوی یک ساخت‌وساز غیرقانونی را در این شهر بگیرند، با حمله مسلحانه فرد متخلف روبه‌رو شدند.

بنا به گفته برخی مسئولان شهرداری صدرا و شاهدان عینی، تخلفات ساخت‌وساز در شهرداری صدرا بسیار گسترده بوده به‌طوری‌که بنا به گفته انصاری سرپرست شهرداری، تنها ۹۰ حکم ورود برای بازرسی از ساختمان‌ها در چند روز اخیر صادرشده است.

منبع: فارس
انتهای پیام/م

ماجرای درگیری در شهر صدرا چه بود؟ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار