هشت توصیه رهبر معظم انقلاب به سپاه + اینفوگرافیک

هشت توصیه حضرت آیت اللّه خامنه‌ای به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برگرفته از بیانات اخیر ایشان در دیدار با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه است، در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید.

سپاهبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه گذشته با حضور در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار خطاب به سبزپوشان سپاه فرمودند: روحیه‌ جوان سپاه بایستی باقی بماند، نگذارید انقطاع نسلی به وجود بیاید؛ همان روحیه‌ای که شهدای بزرگ و نام‌آور سپاه از خودشان در میدان‌های نبرد نشان دادند در دوران دفاع مقدس و قبل از دفاع مقدس و تعدادی بعد از دوران دفاع مقدس، همان روحیه بایست سریان و جریان داشته باشد در نسل‌های متوالی و پی‌در‌پی که وارد سپاه می‌شوند.


بیشتر بخوانید: حضور سردار سلیمانی در دیدار امروز فرماندهان سپاه با رهبر معظم انقلاب + تصاویر


در ادامه هشت توصیه حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی که برگرفته از بیانات اخیر ایشان در دیدار با اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه است را در قالب یک اینفوگرافیک مشاهده می‌کنید:

سپاه

انتهای پیام/

توصیه رهبر انقلاب به سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار