همه دستگاه‌ها برای برقراری امنیت و عدالت با نیروی انتظامی همکاری کنند

امام جمعه بافق گفت: با اشاره به گستردگی فعالیت‌های نیروی انتظامی از همه خواست برای اقتدار و برقراری امنیت و عدالت درجامعه همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق به تشریح ابلاغ سیاست‌های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: ساختار این سیاست‌ها تسریع، ترویج و تعیین وظایف سه قوه در راستای خدمت به نظام است.

او افزود: فرهنگ سازی و ایجاد گفتمان و ارزیابی کار‌ها در نظام حکومتی اسلامی از وظایف قوای سه گانه است.

 امام جمعه بافق همچنین به ابعاد دیگر سیاست‌های کلی نظام پرداخت و افزود: تامین حقوق شهروندی و احترام به هم باید ترویج پیداکند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: رسیدگی به نیاز‌های ضروری و معیشتی مردم باید اولویت کار دولتمردان باشد و همه‌ی دستگا‌ها باید تلاش کنند تا این مهم محقق شود.

امام جمعه بافق تصریح کرد: حق مشارکت مردم در اوضاع سیاسی و سرنوشت خود باید محفوظ باشد و همگان حق دارند از آموزش و پرورش بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از خدمات این نهاد انقلابی و سختکوش قدردانی کرد و گفت: امنیت اجتماعی و عدالت حق همه‌ی مردم است و هیچ کس در نظام اسلامی حق ندارد حقوق مردم را نایده بگیرد و پایمال کند.

او نیروی انتظامی را شجاع و کارامد عنوان کرد و افزود: در طول ۴ سال انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده است و این نشان دهنده خدمت رسانی بی منت به مردم است.

امام جمعه بافق با اشاره به گستردگی فعالیت‌های نیروی انتظامی از همه خواست برای اقتدار بیشتر این نیرو و برقراری امنیت و عدالت همکاری کنند.

حجت الاسلام سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات یمن اشاره کرد و موفقیت‌های رزمندگان یمنی را نتیجه مقاومت و استادگی در برابر دشمنان دانست.

او گفت: بعد از حمله انصارالله به تاسیسات نفتی یمن، پیروزی یمنی‌ها در عملیات نصرمن الله را غرور آفرین است.

گرامیداشت ۱۲ مهرماه سالروز عزیمت حضرت امام خمینی (ره) از عراق به کویت و سپس به فرانسه، تبیین لزوم خداشناسی و قدردانی از نعمات الهی و دوری از جاه طلبی و غیره  از دیگر موضوعاتی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

خظبه های نمار جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار