در گیری‌های چند روز اخیر در عراق توطئه آمریکا و عربستان است

امام جمعه مهریز گفت: آمریکا و عربستان چشم دیدن عراق مقتدر را ندارند بنابر این برای برهم زدن نظم و امنیت در این کشور توطئه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز گفت: آمریکا و عربستان چشم دیدن عراق مقتدر را ندارند بنابر این برای بر هم زدن نظم و امنیت در کشور عراق توطئه می‌کنند.

او با اشاره به برخی در گیری‌ها در چند روز اخیر در برخی شهر‌های عراق، افزود: این عمل بدون شک توطئه آمریکا و غرب است بنابر این مردم آن کشور باید با بصیرت نسبت به خنثی کردن اهداف کفر جهانی اقدام کنند.

امام جمعه یزد گفت: باید مردم مسلمان عراق با حفظ وحدت و همکاری برای عزت و امنیت بیشتر کشور خود همواره آرامش را حفظ کنند و تحت تاثیر توطئه دشمنان قرار نگیرند.

 حجت الاسلام  محی‌الدینی  با اشاره به پیاده روی اربعین حسینی در ۲۰ صفر اشاره کرد و از مردم و عموم زائران خواست تا به مقررات کشور عراق احترام بگذارند.

او همچنین از علاقه‌مندان به امام حسین (ع) خواست تا با موکب‌ها و مردم برای برگزاری باشکوه اربعین همکاری کنند.

امام جمعه مهریز به هفته ناجا پرداخت و بیان داشت: نیروی انتظامی حافظ نظم و آرامش مردم است و باید با قدرت وظایف خود را انجام دهد.

محی‌الدینی تصریح کرد: مردم باید برای ارتقای امنیت با نیرو‌های نظامی و انتظامی همکاری جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه مهریز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.