مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان:

بوسه زدن بر پرچم ایران در تاریخ ماندگار شد

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: بوسه زدن بر پرچم ایران از سوی یکی از تربیت یافتگان مکتب عشایر در تاریخ ماندگار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان با حضور در مدرسه عشایری امام جواد (ع) از معلمان عشایری که فیلم منتشر شده از فرزندشان هنگام بوسیدن پرچم ملی ایران در فضای مجازی غوغایی به پا کرد، قدردانی نمود.

او افزود: نخستین روز‌های سال تحصیلی همیشه برای پدر و مادر‌ها خاطر انگیز هست و همه دنبال ثبت خاطره اولین روز مدرسه رفتن فرزندشان هستند.

قنبری اظهار داشت: امسال برای آموزش و پرورش عشایر بسیار خاطرانگیر بود، چرا که که یکی از تربیت یافتگان مکتب عشایر کاری کرد که در تاریخ ماندگار شد.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان بیان کرد: افتخار می‌کنم پدر و مادری در آموزش و پرورش به عنوان معلم خدمت می‌کنند، فرزندی را تربیت کرده اند که عرق به وطن در تک تک سلول هایش وجود دارد و با چنان غروری بر پرچم پر افتخار ایران بوسه زد که تن دشمنان به لرزه می‌آید.

این مقام مسئول اذعان داشت: تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس را می‌توان به فال نیک گرفت و تلاش کرد دانش آموزان را به فرهنگ ایثار و شهادت، عشق به وطن آشنا سازیم و آن‌ها را در مکتب انقلاب تربیت کنیم.

او در پایان با تقدیر و تشکر از پدر و مادر تارا مهری بابادی اظهار کرد: تربیت یافتگان مکتب عشایر همواره سرشار از حس غرور و میهن پرستی هستند و همانگونه که تارا را تربیت کردید فرزندان میهن را تربیت کنید.

چندی پیش فیلمی از تارا مهری بابادی هنگام بوسه زدن بر پرچم پر افتخار ایران در فضای مجازی منتشر شد و مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش، استاندار خوزستان و نمایندگان مجلس قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

بوسه زدن دختر عشایری بر پرچم ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
زنده باد ایران ما