کالدرون: امروز چهره غمیگن و بد فوتبال بود/ گر ۳ -۴ بازی آینده را ببریم، قطعا در کورس قرار می‌گیریم

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر شهر خودرو در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری تیمش پس از شکست مقابل شهرخودرو اظهار کرد: چهره غمگین و بد فوتبال بود که برای ما اتفاق افتاد. بازی خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و فکر می‌کنم نسبت به بازی‌های قبلی موقعیت‌های بیشتری داشتیم، اما شکست خوردیم. فوتبال همین است که در دقیقه ۹۳، روی شروع مجدد گل می‌خورید و چاره‌ای ندارید.

او افزود:. هواداران ۲ تیم فوق‌العاده بودند و هم ما و حریف در سطح قابل قبولی فوتبال بازی کردیم و هواداران هم فوق العاده بودند. امید زیادی به پرسپولیس دارم، اما تاثیرگذاری و گلزنی کم داریم. موقعیت‌های ما بیشتر از حریف بود، اما وقتی توپ گل نمی‌شود به مشکل می‌خوریم.

کالدرون در خصوص اینکه تیمش رو در روی سپاهان، تراکتور و شهر خودرو شکست خورد، گفت: وقتی بازی مقابل تیم‌های مدعی را ببازید، فاصله زیاد می‌شود. در ۶ بازی با چند تیم مدعی بازی کردیم که نتیجه خوبی نگرفتیم، اما اگر ۳ -۴ بازی آینده را ببریم، قطعا در کورس قرار می‌گیریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص باخت تیمش در دقایق آخر مسابقه، خاطرنشان کرد: ما بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون ۲ روز کمتر فرصت برای استراحت داشتیم و متاسفانه عادت کرده‌ایم. برخی تصمیم‌ها علیه ما است و در بازی با سپاهان هم این خستگی در انتهای مسابقه خودش را نشان داد. وقتی تیمی بزرگ گل نمی‌زند، این جای نگرانی دارد. البته وقتی مهاجمان گل نمی‌زنند خوب نیست، اما علیپور امروز خوب کار کرد. ما امروز ۹ موقعیت گل داشتیم در حالی که حریف هفت موقعیت گل داشت. آن‌ها از این تعداد فرصت گل زدند و فکر کنم این خودش گویای همه چیز است، چون آن‌ها بازی را بردند می‌توانید از سرمربی‌شان سؤالات خوبی بپرسید و از ما نیز انتقاد کنید.

کالدرون در پایان در مورد مصدومیت سید جلال حسینی گفت: سید جلال مدتی مصدوم بود و ۲ هفته کنار تیم تمرین نکرد و من به او گفتم ۲ بازی را باید استراحت کند. قرار بر این بوده او استراحت کند تا خوب شود. من ۶ روز قبل با او صحبت کردم و فکر نمی‌کنم او به رسانه‌ها چنین حرفی زده‌باشد. وقتی بازیکنی با ۳۶-۳۷ سال سن، ۲ هفته مصدوم باشد، نمی‌شود با یک روز تمرین به ترکیب تیم برگردد و البته ممکن است مسی چنین توانایی داشته‌ باشد.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو ۱ - پرسپولیس صفر / ۳ امتیاز شیرین شاگردان یحیی در ثانیه‌های پایانی


انتهای پیام/

اظهارات کالدرون درباره دیدار با شهر خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار