امام جمعه بوشهر:

نظم و امنیت ضامن پیشرفت و آرامش اجتماع است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: در هر کشوری که نظم و امنیت قوام بنیادین باشد توسعه، پیشرفت و آرامش در آن کشور برقرار خواهد بود.

نظم و امنیت ضامن پیشرفت و آرامش اجتماع استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در آیین صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان بوشهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای نیروی انتظامی بیان کرد:  پیشرفت‌هایی که هم اکنون در نظام جمهوری اسلامی دیده می‌شود بخش بزرگی از آن مرهون توانمندی و کارآمدی نیروی انتظامی است.

او ادامه داد: قدرت در صف و ستاد، دانش بنیانی، جهادگری، توانمندی در عرصه مدیریت از شاخص‌های نیروی انتظامی است که صمیمانه از این نیرو در فضای ملی و استانی قدردانی می‌شود.

استاندار بوشهر نیز بیان کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی در حوزه امنیت داخلی به نیروی انتظامی برمی‌گردد و این نیرو در مرز‌ها چشم بینای نظام است.

عبدالکریم گراوند افزود: در دورانی که جنگ اقتصادی بر ما تحمیل کرده اند، با اقتدار نیرو‌های مسلح، دیگر گزینه نظامی روی میز دشمنان وجود ندارد.

او ادامه داد: بررسی نظرسنجی‌های صورت گرفته، نشان می‌دهد مردم رضایت‌مندی خوبی از خدمات و عملکرد نیروی انتظامی در بین دستگا‌ه‌های اجرایی و خدماتی مختلف دارند.

استاندار بوشهر با قدردانی از تلاش فرمانده و کارکنان نیروی انتظامی استان بوشهر، ادامه داد: پلیس استان بوشهر رتبه‌های خوبی در بخش‌های مختلف کسب کرده که امید است این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

گرواند بیان کرد: امنیت پایدار سراسر استان نتیجه تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر هم گفت: کسب رتبه برتر در هشت رده معاونت و پلیس‌های تخصصی از جمله موفقیت‌های  این فرماندهی در یک سال گذشته بوده است.

سردار خلیل واعظی افزود: در ۶ ماه نخست امسال در کشور به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، ۷۳۴ فقره سرقت رخ داد که این عدد برای استان بوشهر ۴۵۰ فقره گزارش شده است.

او ادامه داد: همچنین میزان وقوع سرقت به عنف به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در کشور ۱۴ و در استان بوشهر ۶ مورد بوده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: میزان وقوع شرارت نیز در کشور ۳.۸ درصد و در استان بوشهر یک دهم درصد بوده است.

واعظی گفت: میزان وقوع نزاع در کشور ۵۲۲ و استان بوشهر ۲۱۲ است و میزان دستگیر شدگان و سایر بخش‌ها حکایت از این دارد که فرمانده انتظامی و همه نهاد‌های سیاسی و امنیتی در استان از لحاظ عملکردی موفق ظاهر شدند.

در این مراسم، یگان‌های منتخب نیروهای نظامی  مستقر در استان با برگزاری رژه، اقتدار خود را برای حفاظت از امنیت جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ک

امنیت پایدار در کشور برقرار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.