رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال و پمپاژ تویسرکان

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی تویسرکان از رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع خطوط انتقال آب و پمپاژ در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال و پمپاژ شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد الوندی، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان گفت: در نیمه نخست امسال نشت یابی و بازسازی مخازن روستا‌های باباپیرعلی و آرتیمان عملیاتی شد.

او ادامه داد: همچنین در مدت مذکور طرح مجتمع آبرسانی فتح آباد به منظور تامین آب روستا‌های فتح آباد، حاجی تو و یعقوب آباد درابتدای سال ۹۸ کلید خورد که درحال حاضر ساخت مخزن وایستگاه پمپاژ مجتمع به پایان رسیده و بقیه طرح در دست اقدام است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان همچنین با اشاره به حفاری ۲ حلقه چاه در روسـتا‌های گشـانی و آرزووج در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری؛ افزود: بهره برداری از دوحلقه چاه مذکور پس از کول گذاری امکان پذیر می‌شود ضمن اینکه حفاری قنات روستای شهرستانه به منظورارتقاء سیستم آبرسانی و تعویض لوله‌های چشمه روستای شهرستانه به طول ۲۰۰ متر نیز در بازه زمانی یاد شده عملیاتی شد.

الوندی از دیگر اقدامات انجام شده به بازسازی و لایروبی چشمه‌های روستای جرا اشاره کرد و گفت: در سال جاری اجرای خط انتقال و بهسازی چشمه‌های روستای سهام آباد کلید خورد و در حال حاضر چشمه‌های روستای جرا لایروبی شده و فنس کشی و تجهیز چاه جدید روستا در دست اقدام است.

او در ادامه به پروژه تعویض شبکه فرسوده آبرسانی روستا قلقل به منظور تامین آبرسانی و ارتقاء کیفیت بهداشتی آب شرب این روستا اشاره کرد و اظهارداشت: این پروژه در حال حاضر در دست اقدام است و تا کنون تعویض ۷ هزار و ۱۰۰ متر از شبکه عملیاتی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در ۶ ماه گذشته به منظور ارتقاء سیستم آبرسانی و کیفیت آب شرب روستا‌های تویسرکان، اقدام به نشت یابی و رفع ۴۵۰ مورد نشتی در شبکه توزیع و خطوط انتقال و پمپاژ شد.

الوندی در خصوص اقدامات عملیاتی پس از وقوع حوادث مترقبه گفت: چاه روستای کرزان بر اثر بارش‌های سـیلابی فروردین ماه تخریب شـده بود که تیم عملیاتی در سـاعات اولیه وقوع حادثه، چاه مذکور را لایروبی و آواربرداری کردند.

او با اشاره به سرقت ترانس برق چاه مجتمع میانده-حمیل آباد در فروردین ماه سال جاری بیان کرد: این سرقت موجب اختلال در سیستم آبر سانی روستا‌های مجتمع شده بود که این تیم عملیاتی امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان در ۲۴ ســاعت اولیه وقوع حادثه اقدام به تامین ترانس برق و آبرســانی به روســتا‌های زیرمجموعه کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان تویسرکان از تعویض و نصـب پمپ‌های جدید در روسـتا‌های کنجوران سفلی، احمد آباد، قلعه نو، کرزان، وردآورد علیا، قلعه استیجان، شهرستانه و مجتمع منجان در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/ب

تعویض و نصـب پمپ‌های جدید در روسـتا‌های تویسرکان

برچسب ها: آبرسانی ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار