مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی :

تنفس فرهنگی جامعه از طریق هیئت‌ها در حال اتفاق افتادن است

حجت‌الاسلام بابا خانی گفت : حضور مردم در مراسم محرم نشان دهنده ایجاد تنفس فرهنگی جامعه از طریق هیئت‌ها است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام بابا خانی مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در گردهمایی هیئات مذهبی و مجامع فرهنگی شاخص استان سمنان گفت : ناامیدی زیادی در جامعه نخبگان وجود دارد، اما کف میدان جامعه باوجود ریزش‌ها و فضا‌های منفی، خوشبختانه رویش‌های فراوانی را شاهد هستیم که در اربعین، عاشورا، هیئت‌های مذهبی و ... آن‌ها را می‌بینیم.

او بابیان اینکه رویش‌های انقلابی به‌واقع امروز اثرگذار هستند، افزود: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این راستا وارد گام دوم شده یعنی درواقع باید گفت یکی از محور‌های تحول در سازمان، مردمی شدن تبلیغ است به عبارت ساده‌تر سازمان تبلیغات اسلامی هیئت‌های مذهبی هستند .

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، بابیان اینکه درواقع هیئت‌های مذهبی ستاد‌های این نهاد در سطح جامعه محسوب می‌شوند، تأکید کرد: پاسداران انقلاب اسلامی همان کسانی هستند که در میدان حضور دارند لذا امروز هیئت‌ها، مداحان و هر کس که در هر عرصه‌ای در نوک پیکان مبارزه می‌کند، باید پیشگام تبلیغات باشد و این رویکرد مردمی سازمان تبلیغات اسلامی است.

بابا خانی بابیان اینکه وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی این است که پشتیبانی و همراهی را از این افراد که در نوک پیکان تبلیغ هستند، صورت دهد، بیان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در حکم انتصاب حجت‌الاسلام قمی به‌عنوان رئیس این نهاد بیان کردند، معظم له از سازمان تبلیغات اسلامی تحول می‌خواهند لذا تحول صورت نمی‌گیرد مگر بر پایه حمایت‌ها و تغییر نگرش‌ها.

او افزود: تشکل‌های دینی و مذهبی به واسطه مردمی بودن در صف نخست مقابله و مبارزه در حوزه فرهنگ دینی هستند که باید مورد تقدیر و البته حمایت قرار گیرند چرا که رسالتی خطیر دارند.

انتهای پیام/ح

مردمی شدن تبلیغ دین یکی از محور‌های تحول در سازمان تبلیغات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار