علت مخالفت پلیس با طرح کاهش آلودگی هوا چیست؟

سردار مهماندار درباره علت مخالفت پلیس با طرح کاهش آلودگی هوا توضیحاتی داد.

آیا علت عدم موافقت پلیس با طرح کاهش آلودگی هوا کاهش درآمد است؟به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماهی از اجرای طرح کاهش آلودگی هوا می‌گذرد، طرحی که تا به امروز نه تنها نتیجه مثبتی در امر ترافیک نداشته، بلکه نارضایتی‌هایی را از سوی شهروندان و برخی مدیران شهری از جمله پلیس به همراه داشته است.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با شروع طرح کاهش آلودگی هوا حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد به ترافیک معابر پیرامونی به ویژه بزرگراه شهید همت، شهید چمران و امام علی (ع) افزوده شد و طبق بررسی‌ها مشخص شده که باید تغییراتی در این طرح ایجاد شود. البته این تغییر به این معنا نیست که کل طرح برداشته شود، بلکه باید در راستای بهبود آن تلاش شود.

اما برخی افراد علت موافق نبودن پلیس راهور با این طرح را عدم کسب درآمد پلیس از طرح و کاهش ۳۰ درصدی درآمد آن‌ها می‌دانند. در همین راستا سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از دوستان با ایجاد شایعه، سعی دارند که جایگاه پلیس را تخریب کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس  هیچ درآمدی از محل جرائم ندارد، افزود:  همه‌ جریمه‌هایی که صورت می‌گیرد، به خزانه واریز  و برابر قانون از آنجا توزیع مشخص می‌شوند .

او بیان کرد: اینکه راهنمایی و رانندگی تهران از این محل درآمدی دارد به هیچ عنوان درست نیست و تکذیب می‌کنم.

سردار مهماندار گفت: ما خوشحال می‌شویم روزی برسد که ۱ نفر را هم در تهران جریمه نکنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار