مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از کمک بیش از ۴ میلیارد تومانی حامیان طرح اکرام و محسنین به ایتام استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: حامیان طرح اکرام و محسنین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در شش ماهه نخست سال‌جاری به ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شش ماهه نخست سال‌جاری به فرزندان خانوار تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند، گفت: همواره شاهد افزایش کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام تحت حمایت هستیم که در سایه کمک‌های آنها، بخش مهمی از مشکلات ایتام مرتفع شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم اکنون هزار و ۷۶۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل قرار دارند، افزود: در قالب طرح «محسنین» نیز با یاری حامیان درصدد هستیم بخشی از نیاز‌های اساسی ۳هزار و  ۸۲۲ خانوار مشمول این طرح را برطرف کنیم.

دشتی با بیان اینکه طرح «محسنین» با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، گفت: استقبال خیلی خوبی از این طرح صورت گرفته که با حمایت‌های حامیان «محسنین» بخش قابل توجهی از نیاز‌های ضروری فرزندان تحت حمایت رفع شده است.

او بیان کرد: حدود ۱۵ هزار حامی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به فرزندان خانوار تحت حمایت کمک می‌کنند تا آن‌ها بتوانند در آینده به افرادی موفق تبدیل شوند.
مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان به طور مستقیم به حساب ایتام و فرزندان مشمول طرح «محسنین» واریز می‌شود، بیان کرد: حامیان علاوه بر حمایت‌های نقدی، به صورت غیرنقدی نیز با تهیه سبد کالایی و بسته‌های فرهنگی و تحصیلی و رسیدگی به سایر نیازمندی‌های خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل، آن‌ها را مورد حمایت‌های همه‌جانبه خود قرار می‌دهند.

دشتی با اعلام اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های «اکرام ایتام» و «محسنین» در شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: تلاش داریم در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» از ظرفیت خیران و حامیان برای کمک به فرزندان خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شویم تا آن‌ها هم بتوانند در کنار سایر همنوعان خود به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست یابند.

او با بیان اینکه با کمک‌های حامیان، ایتام تحت حمایت با آسودگی خاطر و بی‌دغدغه می‌توانند در کنار سایر همنوعان خود به مدارج عالی علمی و تحصیلی دست پیدا کنند، گفت: با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را به منظور مرتفع ساختن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت برداریم.

انتهای پیام/ح

افزایش ۲۰ درصدی کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان به ایتام در اردبیل

برچسب ها: کمیته امداد ، ایتام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.