تشییع باشکوه پیکر شهید خط‌شکن در فلاورجان

مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمود توکلی با حضور رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سردار باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید توکلی در راه تکریم شهیدان بود و به شهیدان پیوست و به پدر و مادر، همسر همرزمان و به فرزندان این شهید سرافراز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و برای دشمنان او شقاوت رقم خورده است.

او تصریح کرد: شهید توکلی مهربان و دارای حسن خلق بود و بی ادعا و بی حاشیه کار خود را انجام می‌داد و همیشه مطیع برای انجام دستور بود. حاج احمد اهل بصیرت و استقامت بود و همیشه امیدوار بود و به همین دلیل در همه کار‌ها پیشتاز بود و به عنوان خط‌شکن در میادین مین بود.
 
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید محمود توکلی جانشین فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح ظهر امروز با حضور سردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح، مسئولان استانی و کشوری و مردم شهیدپرور شهرستان فلاورجان از میدان جمهوری این شهر به سمت زادگاهش روستای خیرآباد برگزار شد.
 
حاج محمود توکلی دهم مهر ماه در منطقه پنجوین عراق بر اثر انفجار مین بجا مانده از دوران دفاع مقدس به شهادت رسید. او پس از جنگ تحمیلی فرماندهی گروه تفحص لشکر ۱۴ را بر عهده داشت و حتی بعد از بازنشستگی مناطق عملیاتی جنوب را رها نکرد تا در نهایت به آرزویش رسید و به دوستان شهیدش پیوست.
 
انتهای پیام/ی
 
 

شهید توکلی در زادگاهش آرام گرفت

برچسب ها: شهادت ، نیروهای مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.