در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته در بازار صحت ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک گفت: هم اکنون عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته و روغن تقلبی در بازار صحت ندارد.

داود سعادتی نژاد رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک در گفت وگو با خبرنگار  صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: هم اکنون عرضه لاستیک‌های تاریخ مصرف گذشته و وجود روغن تقلبی در بازار صحت ندارد چرا که با نظارتی که توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و اتحادیه صورت می‌گیرد، عرضه لاستیک تاریخ مصرف گذشته یا تقلبی امکان پذیر نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک با اشاره به اینکه تعداد لاستیک‌های داخلی در بازار بیشتر از وارداتی است تصریح کرد: هم اکنون شایعات زیادی درخصوص عرضه لاستیک دربازار وجود دارد که هیچ کدام آن‌ها صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: سهم ۷۰ درصدی تولید ملی در بازار لاستیک/ مشکلی در تولید لاستیک‌ کامیون‌های سنگین نداریم 


سعادتی نژاد در ادامه در پاسخ به این پرسش که افزایش قیمتی در بازار وجود دارد یا خیر تصریح کرد: کارخانه‌ها مطابق با قیمت مصوب و قانونی تعیین شده، لاستیک را عرضه می‌کنند، بنابراین افزایش قیمتی در این بازار نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک از شایعات مربوط به کمبود لاستیک‌های سنگین در بازار خبر داد و افزود: کمبودی در لاستیک‌های سنگین نداریم، این در حالی است که ۳۱۵ اتوبوس از این حیث اشباع شدند.

سعادتی نژاد ابراز امیدواری کرد که مردم برای اطلاعات بیشتر از وضعیت روغن و لاستیک در بازار به خود اتحادیه‌ها تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هم اکنون کمبودی در لاستیک های سنگین در بازار نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار