سلسله گزارش‌هایی درباره یوفو‌ها (۱)

چالشی برای قوانین فیزیک/ ارتش آمریکا وجود اشیاء پرنده ناشناس را تأیید کرد

تأیید واقعی‌بودن فیلم‌های منتشرشده از اشیاء پرنده ناشناس، تحولی جدید در موضوع داستانهای اسرارآمیز از موجودات فضایی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، وجود موجودات فرازمینی و گشت‌وگذار گهگاهی آنها بر فراز زمین از موضوعاتی‌ است که همواره ذهن انسانها را به خود مشغول کرده است. بشر همواره به دنبال کشف این مسأله بوده که آیا موجوداتی فرازمینی در جهان وجود داشته اند و آیا آنها تا کنون به زمین سفر کرده اند و زندگی ما انسانها را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند یا خیر.

کنجکاوی انسان‌ها در این زمینه تا جایی پیش رفته که در دهه‌های اخیر، گزارش‌های متعددی از سرتاسر نقاط جهان درباره بشقاب‌پرنده‌ها یا همان اشیاء پرنده ناشناس ( Unidentified flying object یا به اختصار UFO) منتشر شده است. انتشار تصاویر و فیلمهای متعدد از یوفوها (UFO) احتمال حضور مهمانان ناخوانده فضایی را در کره زمین بیشتر کرده است.

گر چه تاکنون مطالب و گزارش‌های زیادی در خصوص یوفوها منتشر شده، اما تازه‌ترین خبر در این باره، تحولی جدید و بی‌سابقه در موضوع اشیاء پرنده ناشناس محسوب می‌شود.

نخستین اعتراف ارتش آمریکا به حضور اشیاء پرنده ناشناس 

«جوزف گردیشر» سخنگوی نیروی دریایی آمریکا اخیراً در گفتگو با شبکه سی‌ان‌ان، با تأیید صحت فیلم‌های منتشرشده در خصوص یوفو‌ها اعلام کرد: اشیای موجود در فیلمی که از طبقه بندی نظامی محرمانه خارج شده، «پدیده‌های هوایی ناشناس» هستند.

سرانجام نیروی دریایی آمریکا صحت فیلم های «اشیاء پرنده ناشناس» را تأیید کرد//////////

این فیلمهایی که اکنون نیروی هوایی آمریکا درستی آنها را تأیید می‌کند، بنیاد «بسوی آکادمی علوم و فنون ستارگان» (To The Stars Academy of Arts and Science) در فاصله زمانی دسامبر ۲۰۱۷ و مارس ۲۰۱۸ در نیویورک‌تایمز منتشر کرد؛ در این تصاویر اشیاء مستطیل شکلی دیده می‌شود که با سرعت بالا جابه‌جا می‌شوند. تصاویر این اشیاء با حسگر‌های پیشرفته مادون قرمز گرفته شده بود.

یکی از فیلمهای این اشیاء ناشناس در سال ۲۰۰۴ شکار شده است و دو فیلم دیگر در سال ۲۰۱۵. در فیلم ۲۰۰۴ حسگر‌ها بر روی هدفِ در حالِ پرواز قفل می‌شوند، اما شیء پرنده به سرعت از سمت چپ  تصویر خارج می‌شود، به گونه‌ای که  مکان‌یابی سریع دوباره آن برای حسگرها دشوار است.

همچنین در دو ویدئوی ۲۰۱۵، صدای خلبان جنگنده‌های آمریکایی شنیده می‌شود که تلاش دارند آنچه مشاهده کرده اند را توجیه کنند. در یکی از فیلمها خلبان  به همکار خود می‌گوید: «اون یک پهپاده. خدای من، اون‌ها خلاف جهت باد حرکت می‌کنند. رفیق، به اون یکی نگاه کن.».

پدیده‌های هوایی ناشناس
ارتش آمریکا ضمن تأیید درستی فیلمهای اشیاء ناشناس، برخلاف رویه گذشته که ماهیت این گونه پدیده‌ها را با پهپاد نامیدن توجیه می‌کرد، این بار صراحتاً بدون هیچ تلاشی برای توجیه این رویداد، آنها را «پدیده‌های هوایی ناشناس» نامید.

 تأیید رسمی صحت این فیلم‌ها از سوی یک سازمان نظامی آمریکایی و اعلام اینکه این‌ها «پدیده‌های هوایی ناشناس» هستند، بازتاب زیادی در رسانه‌های خارجی یافت. پایگاه اینترنتی شبکه فاکس نیوز با تیتر «نیروی دریایی آمریکا تأیید کرد ویدئوی یوفوها، تصاویری از اشیاء پرنده ناشناس هستند» نوشت: برای نخستین بار، نیروی دریایی آمریکا تأیید کرد سه ویدئو از یوفو‌ها که بوسیله نیویورک تایمز منتشر شده بود، اشیاء حقیقی ناشناس هستند.

تأیید رسمی این فیلمها از سوی ارتش آمریکا تحولی نوین در موضوع پدیده‌های مرموز آسمانی است؛ پدیده‌هایی که دهه‌هاست ذهن کنجکاو دانشمندان و افراد علاقمند را به خود مشغول کرده است. به همین علت اصلا عجیب نیست که این خبر شگفت‌انگیز پس از انتشار سرتیتر بسیاری از رسانه‌های جهان از جمله شبکه‌های هیستوری، ساینس، سی‌ان‌ان، فاکس‌نیوز، اسکای‌نیوز، مجله تایم، و ... شود.

سرانجام نیروی دریایی آمریکا صحت فیلم های «اشیاء پرنده ناشناس» را تأیید کرد//////////

سرانجام نیروی دریایی آمریکا صحت فیلم های «اشیاء پرنده ناشناس» را تأیید کرد//////////

سرانجام نیروی دریایی آمریکا صحت فیلم های «اشیاء پرنده ناشناس» را تأیید کرد//////////

 

چالشی برای قوانین فیزیک!

 شبکه فاکس‌نیوز اما در گفتگویی ویژه به بررسی تحول بی‌سابقه اخیر در موضع‌گیری ارتش آمریکا در خصوص پدیده یوفو‌ها پرداخت. کارشناس این برنامه، نیک پاپ (Nick Pope) روزنامه نگار و تحلیلگر رسانه‌ای فعال در پدیده‌ یوفوها بود که در سال‌های ۱۹۸۵ تا ۲۰۰۶ در وزارت دفاع انگلیس فعالیت داشت.

مجری فاکس نیوز در بخشی از این گفت‌وگو تأکید می‌کند تأیید رسمی واقعی‌بودن فیلمهای منتشرشده از یوفوها، می‌تواند قوانین شناخته شده فیزیک را به چالش بکشد. در این گفت‌وگو آمده است:

مجری: «نیروی دریایی آمریکا اعتراف جالبی کرده است. روز گذشته (نیروی دریایی) سه ویدئوی جداگانه را که از سوی نیویورک تایمز در سال ۲۰۱۷ منتشر شده بود را تأیید و اعلام کرد آن‌ها اصل هستند. آن‌ها یک پدیده واقعی را نمایش می‌دهند که ممکن است قابل توضیح نباشد و بر فهم ما از فیزیک تأثیر گذارد و همچنین پیامی به مارک واکر (Mark Walker)  خواهد بود. مشاهدات یوفویی که آن‌ها به جد در حال کار بر روی آن هستند. خبرنگار بریتانیایی امشب به ما ملحق شده تا در خصوص اهمیت این مسأله توضیح دهد.» (مارک واکر، عضو کنگره آمریکاست که  پژوهش هایی را در این زمینه انجام داده و  پیشتر خواهان ارائه اطلاعاتی در خصوص یوفوها از سوی ارتش آمریکا شده بود.)

نیک پاپ: «ظاهراً تغییری در روند توضیح همیشگی پنتاگون درباره این پدیده ایجاد شده و نکته اصلی ماجرا همین جاست. پیش از این پنتاگون درباره این پدیده بسیار کم روشنگری کرده بود و معمولا این پدیده را با نام پهپاد‌های تجاری و یا بالن‌ها توضیح می‌داد؛ اما اکنون رویکرد آنها به کل تغییر کرده است. نخست اینکه پنتاگون اکنون این فیلمها را واقعی می‌داند و دوم اینکه نام آن را «پدیده هوایی ناشناس» می‌نامد. پنتاگون پیش از این از اصطلاح «هواپیمای پیشرفته ناشناس» استفاده می‌کرد. پدیده هوایی ناشناس نامی است که از دولت انگلیس وام گرفته شده است. ما این عبارت (پدیده هوایی ناشناس) را در وزارت دفاع بکار می‌بریم و منظورمان یوفوهاست.»

مجری: «دولت آمریکا اذعان کرده که هیچ توضیحی برای این پدیده ندارد. این اشیاء پرنده ناشناس هواپیما‌های پیشرفته روسی نیستند و این مسئله‌ای است که هیچ کسی به آن توجهی ندارد. ظاهراً در لحظه سرنوشت‌ساز ی قرار داریم. این پدیده‌ها قوانین شناخته‌شده فیزیک را به چالش می‌کِشند.»

نیک پاپ: «خب این ناو‌های هواپیمابری که بسیاری از این یوفو‌ها برخورد می‌کنند، میلیون‌ها دلار دارایی هستند، اما این موضعی رسمی بزرگترین نیروی دریایی جهان است. صادقانه باید بگوییم ما درباره یوفوها خیلی کم می‌دانیم.»

ادامه دارد ....

ترجمه و تنظیم: محمد حسن خلیلی

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، اخبار علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
خب من به امییییییر جواب میدم.تو گفتی مدرک میخوای منم میگم تو گوگل خدایان آنوناکی رو سرچ کن همه چی و می فهمی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
آمریکا اگه یه سوسک تو هوا ببینه به عنوان مهاجم هدف قرارش میده اونوقت تو ویدیو بالا خلبان فقط میگه خدای من و فقط نگاهش میکنه و بسمتش شلیک نمیکنه.
آمریکا اگر تا الان تکنولوژی ثمر بخشی داشت دنیارو نابود کرده بود با زورگویی.
Iran (Islamic Republic of)
hooseun
۰۰:۴۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چقدر دروغ اون یکی دیگه میگه من از۱۵متری اینا رودیدم پس چرافیلم نگرفتی.یکی دیگه میگه از۱۰۰متری دیدم گوشی نداشتم...دروغ که قناق نیست کنتور هم نمیدازه بزنیدبلف خوش باشید
Iran (Islamic Republic of)
»رتضی
۱۸:۵۹ ۰۵ تير ۱۳۹۹
تو وقتی اینا رو میبینی میخکوب میشی،فقط اون لحه به فکر نجات خودت هستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
خوشم مياد يكي پيدا شده اين آمريكايياي مدعي داشتن بالاترين علم و دانش رو از رو برده
Iran (Islamic Republic of)
آرمیکا
۰۷:۳۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
ظاهرا بعضیها به جز آمریکا چیز دیگری را نمیشناسند!! هر خبری میشه و هرچیزی میبینند و میشنوند میگن آمریکاست!! خخخخ.
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۰۹:۲۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۸
اصلا فکر کن(آمریکا) که اینها ایرانین و عین اجل بالای سرتون تاب میخورن !!! (که شایدم باشن !!)
Germany
محمدرضا
۲۳:۱۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
جن چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
درغاری دراطراف خرم آباد نقاشی ازیوفوها دیده شده است . دوستم گفت خودش دیده واین حالامعلوم میشودهزاران سال پیش مردم قدیمی هم دیده اندونقاشی کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
به محمد
۱۹:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
با این کارا میخوان هزبنه های زیاد ارتش و نیروهای نظامیشونا و کاراشونا توجیح کنن که مردم بگن خوبه که ارتش قوی ای داریم
United States of America
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
چی چرت و پرت میگی یه پدیده علمیه
Germany
آرش
۱۸:۵۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
به نظر من این اخبار را خود آمریکا به طور هدفمند تولید می کنه تا نهایتا این باور را در ذهن بقیه ایجادکنه که امریکا با نیروهای فرازمینی در ارتباط هست و از این طریق هم ممکن است به دانش های پنهان و ناشناخته ای دست پیداکرده که بهش قدرتی داده که فعلا قصد اعلام و استفاده از آن را ندارد تا در نهایت بگوید هیچ کس حریف ما نمی شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یوفو هم اومد ولی تو نیومدی.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۷:۴۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چه آشی برا کیا پختن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
به مکان مشاهده اشاره نشده و چون حضور بموقع و ابزار تشخیص را در اختیار داشته اند موفق به رصد آنها شده اند ، الان بسیار اماکن و آثار در سراسر جهان مربوط به زمان های خیلی گذشته مانند پرو وجود دارد که از عهده و ابزار آنزمان انسان ها خارج از دسترسی و تصور است . شایع شده بود در منطقه خلیج فارس اتفاق افتاده که ناو هواپیمابر حضور داشته و خلبانانی که در حال گشت زنی بوده اند با آنها مواجه شده اند و حسابی تحت تاثیر قرار گرفتند . حتی عده ای آنها را جز مگوهای و سِرهای ایران میدونستند ،،
Iran (Islamic Republic of)
غضنفر
۱۷:۱۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
امروز 17 مهر 1398 ـه.
من پریروز غروب، بعد از ساعت 6 که کارم تموم میشه، درست سر بلوار استاد معین، توی آسمون بالای برج آزادی، به سمت کرج، یه نور زرد رنگ نسبتا درشت دیدم که فکر کردم هواپیماست. اما یخورده سریع تر از اون داشت حرکت میکرد. به سمت شمال هم در حرکت بود.
من حیرون از اینکه این چی می تونه باشه داشتم نگاه میکردم، که چند ثانیه بعدش این نقظه نورانی ترکید!
حتی دودش توی هوا پخش شد.
برگشتم ادمای دور و اطرافمو نگاه کردن هیشکی متوجه آسمون نبود. من خشکم زده بود که این دیگه چی بود. تا دقایقی بعد از اون که داشتم از ایستگاه متروی استاد معین پایین میرفتم، با خودم میگفتم، یعنی اون چی بود که یدفه ترکید. ترکید؟ یا زدنش؟
نمیدونم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یک عمره با این حرف ها جهان رو سرکار گذاشتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اره واقعیت داره من تا حالا سه تا یوفو دیدم
ما در بیابان های اطراف مشهد دامداری و کشاورزی داریم و هر وقت میرم اونجا حواسم به اطراف هست
سه سال پیش یوفو دیدم اومد کنار رودخانه کشف رود و اوایل شب بود که من خودمو رسوندم به اون نقطه ولی اونا نبودند و رفته بودند و فاصله ی من صد متر کمتر بود با یوفو که سرعت عجیب سریعی داشتند .
گوشی نداشتم که فیلم بگیرم اما چیزی که چشمام دید واقعیت داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
همش الکیه دارن با ذهن شما مردم بازی میکنن پشت پرده دو سه نفر معلوم نی چه غلطی میکنن با این فضای مجازیو رسانه های جمعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
به فناوریهای بسیار بالا و دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی بسیار بها داده شود و دانشگاهها توسعه و سد کنکور برداشته شود و نگذارید که این نخبگان و الماسهای دانش از این کشور در بزنند و به بیگانگان خدمت کنند و نه سرزمین اجدادی خود!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اگر در گوگل جستجو کنید می‌بینید که بسیاری در جهان به هوش و دانشمندان ایرانی در این چند دهه باور کردند که ممکن است کار ،کار دانشمندان فیزیک ایران باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
شاید سلاحهای فوق سری ایران باشند.
سرزمین نخبگان و تیزهوشان و همدانان جهان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
,UFO from Iranian armay
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
آمریکا می خواهد از بقیه ملتها سر باشد و برای تثبیت تکبر خود به این داستانها دست می زند. مگر کشورهای دیگر آسمان ندارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
ناشناخته چیه این پراید پرنده س
Iran (Islamic Republic of)
سرباز وطن
۱۴:۴۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
درود بر سپاه پاسداران خودمون✋
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چه ربطی به ماجرا دارد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
بعضی این یوفوها از سیارات دیگر است و جزء ارتش فرازمینی ها است.
بعضی جزء ارتش حضرت خضر علیه السلام است.
بعضی جزء آزمایش های مخفی است. فقط برای این که دعای داخل این شی های پرنده فعال بشود و منجر به ارتقاء آنها بشود میگویند فرازمینی.
البته هر کشوری با جلب توجه به تکنولوژی های خود راه جدید برای ارتقاء رفاه داخلی خود میکند. ابر قدرت ها با دعا و بازدید سرعت پیشرفت بالایی دارند. تمام فیلم های هالیوود دارای دعا میباشد و افراد دارای توانایی شگفت‌انگیز انگیز بین بازیگران زیاد شده خصوصا بازیگران معروف. حالا ما که باید ابر قدرت شده باشیم چون اسلام بلد هستیم و قرآن و مفاتیح الجنان و صحیفه سجادیه و نهج‌البلاغه بهترین تکنولوژی میسازد. باید سرعت پیشرفت افزايش یابد چون همین یوفو بما می‌گوید علم زیاد است.
India
x
۱۴:۰۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
نظم جهانی جدیدی در بیخ گوشمان با محوریت اوراسیا و شهر ماسونی نورسلطان(آستانه) قراقستان در حال به وجود آمدن است که اساس آن استفاده از هوش مصنوعی و تکنولوژی کریپتو و کد نویسی است؛ بر اساس تحقیقات انجام شده موجودات فضایی همان شیاطینی هستند که هرگاه می خواهند به آسمان های بالاتر بروند و استراق سمع کنند با شهابی مواجه می شوند! این موجودات قدرت فراوانی در محاسبات ریاضی و اشکال هندسی دارند چرا که اصلا دنیایشان وابسته به اشکال هندسی است! کافی است اندک تحقیقاتی در ارتباط با قرص های دی ام تی و مجیک ماشروم بکنید تا ارتباط این مواد با دنیای موازی و آن موجوات را دریابید؛ اگر دقت بکنید محور تمام امور نظم جهانی جدید هوش مصنوعی است و کریپتو؛ مثل بیتکوین و دیگر ارزهای کریپتو که این نشانی است برای کسانی که کمی فکر می کنند؛ در شهر ماسنوی نورسلطان بزرگ ترین سازه بشقاب پرنده ای شکل جهان وجود دارد که نشان از ارتباط آن شهر با موجودات فضایی است؛ آلمان هیتلر ارتباط خیلی نزدیکی با موجودات فضایی داشت؛ لکن شیطاین خوب و بد دارند ...؛ به نظر می رسد آلمان با شیاطین خوب در ارتباط بوده و نظم جهانی پیش روی با شیاطین بد؛ پروردگار دو عالم بهتر می داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
شیطان خوب هم مگه داریم !!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۱ تير ۱۳۹۹
اگر معنی وسازوکار کریپتو وبیت کوین رومیدونستی جایزه داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اگه بیان به سمت ایران معلوم میشه مال کدوم کشوره.....ما باور داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
من از نزدیک فاصله ۱۵ متری دیدم اینا را
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
فاصله ۱۵متری!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
خب به سلامتییی، یوفو ها هم پیدا شدن و تمااام مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور حل شد به حول و قوه ی الهی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
دنیا بسیار برگتر از شکم اتسانهاست البته بازی صاحبان قدرت پیچیده ایت اما بصیرت مردان خدا بزرگتر وبالاتر، درضمن با پایین اندختن وفقط به شکم و... نظاره کردن چشمها را از افق دوردست جهت یافتن سایر حقایق دنیا( بعنوان خلیفه در زمین) وحتی یافتن فکر بزذگ برای حل همین مشکلات روزمره را دور میکند
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعمتی
۱۳:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یک نظریه هست که در ان گفته میشود موجودات فضای حدودا 7000 هزار سال پیش برای اکتشاف طلا و دیگر ملزومات به زمین امده اند انها در زمین هفت شهر بزرگ ایجاد کرده اند تا در ان سکنی بگزینند و کمپ های خود را دایر کنند تا به غارت منابع زمین بپردازند .
طبق این نظریه شهر های که انوناکی ها ایجاد کردند بر اثر طوفان نوح از بین رفت و البته انها در یک نگاه کفر الود این طوفان را زاده و پرداخته دست انوناکی ها میدانند تا رد پای خود را از بین ببرند .حال همین افراد در نظریه خود اورده اند که انوناکی ها از سیاره نیبرو امده اند که در یک مدار بیضوی به دور خورشید میگردد که هر 3000 هزار سال یک بار در کمترین فاصله از زمین قرار میگرد .برای همین انها امیدوار هستند که ساکنین سیاره نیبرو یک بار دیگر این بار در سال 2032 به زمین باز گردند .
قسمت جالب قضیه برمیگردد به یک مسیح تازه ظهور کرده که قبلا در قسمت یک مجله ورزشی رخداد های اتوموبیل رانی را گزارش میکرده که در یک روز تابستانی در پایه یک کوه با یک موجود فرازمینی برخورد میکند او بعد ها نام خود را به رئال نامید و برای خود پیروانی دست و پا کرده .او میگوید فرازمینی ها او را به نزد خود برده اند تا به مردم هشدار بدهد که هرچه زودتر یک معبد در جای کنونی مسجد الاقصی بنا کند تا سفارت انها شود و این کار هم باید تا سال تقریبا 2025 انجام بگیرد .او میگوید اگر این کار انجام نشود فرازمینی ها خشمگین میشوند و از زمینی ها انتقام خواهند گرفت .به قول این پیامبر جنگ سوم رابه راه خواهند انداخت .
حال ما مسلمنان معتقد هستم در زمان ظهور امام زمان فتنه های بساری در راه است بعید نیست امریکا و رژیم صهیونیسمی در ازمایشگاه های مخوف خود یک موجودی تخیلی رباتی خلق کرده باشند و میخواهند با این ترفند و این گونه اخبار افکار عمومی را برای یک انقلاب بزرگ اماده کنند تا منتظزان ظهور مهدی صاحب زمان را فریب بدهند .لازم است بگویم منتظر منجی بودن فقط مربوط به مسلمانان و تشیع نیست بلکه دیگر ادیان هم برای خود منجی دارند و منتظر ظهور او هستند .امریکا با این چرندیات و این گونه تصاویر و اسناد دروغین قصد دارد از این ظرفیت به نفع خود استفاده کند البته ما جواب محکم و قابل قبولی برای تمام شبهات انها داریم اما در این رسانه و این محیط محدود نمیشود انها را بیان کنیم
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۲۲:۲۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۸
میشه لطفا یه منبع،رفرنس،نشونی چیزی از گفته هات بدی
ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
حالا چرا یوفو ها را فقط آمریکائیها می‌بینند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
چون دشمن اصلی ما هستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
والا
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۱۷:۱۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
آروم آروم دنیای واقعیشون هم داره یه کپی از هالیودشون میشه،زمانیکه مشخص شد که با فیلم های تخیلی چجوری دارن به اهداف ازقبل پیش بینی شده میرسن ،حالا پارا فراتر نهادند و همان ژانر را منتها نه بر روی پرده های سینما بلکه در لابلای رخدادها و وقایع روزمره به صورت کاملا حرفه ای و قابل لمس برای خلق الله پیاده سازی میکنند و این یعنی اثرگذاری به مراتب بیشتر از هالیودی که اصلی ترین و موثرترین سلاحشان بود ...
به زودی باید منتظر اطلاعات خارج شده از طبقه بندی محرمانه نظامی جدید باشیم،
یعنی اگر فردا شنیدیم سوپرمن ،بتمن و یا اسپایدر من پاتک زدن به مقر این یوفو ها و منجی عالم بشریت(زرشک!!!) شدن ،هیچ توجیهی واسه شاخ درآوردن باقی نمیمونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
جالب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
جالب بود. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۱:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
احتمالا خواب جدیدی دیده اند .من فکر میکنم یوفوی ساخت خودشان را احتما برای حمله به جایی دارن آماده میکنن .قبلش تصاویر را پخش میکنند مبنی بر تایید وجود موجودات فضایی ، بعدها متوجه میشید که به جای مهمی حمله شده ، سوال ، حمله کننده کی بوده یا کدام کشور؟ جواب UFO یعنی موجودات فضایی.
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۱:۵۸ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
احتمالا خواب جدیدی دیده اند .من فکر میکنم یوفوی ساخت خودشان را احتما برای حمله به جایی دارن آماده میکنن .قبلش تصاویر را پخش میکنند مبنی بر تایید وجود موجودات فضایی ، بعدها متوجه میشید که به جای مهمی حمله شده ، سوال ، حمله کننده کی بوده یا کدام کشور؟ جواب UFO یعنی موجودات فضایی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
هروقت کفگیرشان به ته دیگ میخورد ودر دتیا رسوا میشوند میخواهند با تبلیغات دروغین خود را پرچمدار علم ومنجی دنیا واهل ان قلمداد کنند تابلکه غرب زدگان کور وبینوا اناا را باور کرده وبازار وحتی کل کشور ومایملک خود را دراختیار ان دزدان جهانی قرار دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یک سوال چرا فقط امریکا چنین تصاویری داره مگه بقیه کشور ها دوربین ندارن یا اسمانشون وصل به بقیه اسمانها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
حداقل به آسمان ایران نمیان چون احتمال میدم به سرنوشت پهپاد آمریکایی دچار بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
وسایل جاسوسی و کشتار خودشون رو به اسم یوفو به خورد مردم میدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
اشیای‌ناشناس‌فضایی‌محصول‌تحقیقات‌فوق
محرمانه‌‌فضایی‌دولت‌آمریکا‌است‌.
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۰:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یکیشو بتونن بزنن بعدش معلوم میشه مال کی بوده :) اون موقع صاحب پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فرشید
۱۰:۵۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یکیشو بتونن بزنن بعدش معلوم میشه مال کی بوده :) اون موقع صاحب پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۰:۳۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
جالبه که همه چیز تو این آمریکاست...
این جونورهای فضایی هم کلا میرن آمریکا.
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
جليل
۱۱:۲۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
به نظرت تمدن هاي فرازميني فوق پيشرفته بايد وقتشونو توي بيابونهاي شبه جزيره تلف كنن :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
فرق بزرگی بین ما مردم جهان سومی و کشورای پیشرفته وجود داره و این دقتشان و بررسی های همه جانبه در تمام موضوعات هست و هیچ چیز رو به سخره مثل شما نمی گیرند. انصافا حقمان هست که با وجود افرادی مثل شما هیچ وقت پیشرفت نکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
یکم مطالعات خودت رو بیشتر بکن میفهمی برا چیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۳۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
مطلب درستی گفته اند زیرا بازی های سیاسی بزرگ از درون جامعه ابالات متحده بیرون می ابد درغیر اینصورت همه مردم دنیا چشم وکوش دارند و تمتم نقاط دنیا هم برای غیرزمینی ها( اگر موضوع صحت داشته باشد) بسیار عجیب وسوال برانکیز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
مهمترین نکته وسعت و اطلاع رسانیه کشورهای کوچک که هیچ کشورهای بزرگ مثل روسیه و چین کمتر اطلاع رسانی میشه ولی آمریکا شرایط اطلاع رسانی فرق داره همین و اگر نه همه جا هستند و هیچ ربطی به پیشرفت و پس رفت نداره( هر کسی جهان سومی یا نظریه داروین معتقده بخودش مربوطه بقیه را با خودش حساب نکنه) یک دوری بزنید تو وب انقدر فیلم هست برترین های سالها را ببینید اروپا هم زیاده و آمریکای جنوبی هم هست و حتی آفریقای جنوبی توی کشور خودمان هم تهران از 10 پرونده حل نشده یوفو ما شماره 3 هستیم خلبان جنگنده رهگیر یوفو در تهران الان خارج هستن مستندش موجوده بگردید فیلم گفتگو با ایشان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
جلیل جان اولا که نشون میده شما از مناطق استراتژیک و جغرافیای اصلا خبر نداری و فقط میخوای یه چیزی بگی . دوما فرق بین ما ( نه ایران بلکه دوستی که خودش رو ما فرض کرده و گفته جهان سومی هستش ) و کشور های پیشرفته دراینه که اون ها سایر کشور هارو غارت کردن و مستعمره خودشون قرار دادن و انسان هارو به بردگی گرفتن و تا میتونستن انسان کشتن اما شما جهان سومی ها استادین و نگاه کردین البته ما ( یعنی ایران عزیزمون) در مقابل تمام دنیا 8 سال جنگیدیم و همشون رو سرجاشون نشوندیم و الان داریم تو عرصه جنگ فرهنگی و اقتصادی با دشمن مبارزه میکنیم که نتیجش مثل جنگ 8 ساله به نفع ایران اسلامی تمام خواهد شد و مردم هم همین انتظار رو دارن به خاطر همین همیشه مقاومت میکنن. سوما دوستمون گفتن مطالعاتت رو بیشتر میفهمی برا چی میرن امریکا یا فقط امریکا اون هارو شناسایی میکنه :) جالبه که خود امریکا از انگلیس تقلید کرده که تو متن هست پس فقط امریکا نیست ثانیا اکثر کشور ها به نوعی این پدیده رو تایید کردن که با تحقیق کوچولو بهش میرسین پس حرف شما کلا جنبه علمی یا منطقی نداره . بیشتر این تحقیقات نیاز به بودجه داره همین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
همیشه رسانه امریکا برا اینکه خودش برا جهان بزرگ معرفی کنه از این تاکتیک ها به خوبی استفاده میکنه و چون اکثر جوانان ما هم سواد رسانه ای ندارن درست نمیتونن این رو تشخیص بدن .
Iran (Islamic Republic of)
امییییییر
۱۷:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
ناشناس12:36»با احترام :
اتفاقا آنها با علم بر اینکه در کشورهای باصطلاح جهان سوم هنوز چنین تفکراتی که بیان کردید وجود دارد ،جسورانه و بی پرواتر ضعف ها و نداشته های خود را با تخیلات هالیودی روتوش میکنند و به عنوان نقاط قوت و داشته هایشان بر سر جهان سومی ها که مهد تمدن بشر هستند میکوبند.
آری ،این میشود که شما آنها را با رمبو ،بتمن،سوپرمن و ... که شکست ناپذیرند میشناسید درحالی که با اندکی بصیرت و آگاهی پرده ها کنار میرود و در عالم واقعیت آن ابر قهرمانان تبدیل میشوند به سربازان تا بن دندان مسلح شلوار خیس کرده درحالی که زانو زده اند در برابر سربازان مومن و با بصیرت همان باصطلاح جهان سومی ها ....
چاره کار اندکی بصیرت است برادر....
یاعلی
Germany
ناشناس
۰۹:۴۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۷ مهر ۱۳۹۸
ترامپ جون آماده باش دارن ميان
ببينم جلو اينا ميخواي چطور ملق بازي دربياري
آخرین اخبار