انجام ۸ عملیات با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از انجام ۸ عملیات با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

انجام ۸ عملیات با تلاش آتش نشانان همدانیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت:طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۵ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهرهمدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او ادامه داد:عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۵ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک فرهنگیان، حریق انبار ضایعات در بلوار ارتش و ۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در پشت اتکا ۲ مورد و دانشگاه بوعلی بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار رنجبران، مهار حیوانات در سیلو و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در محل ایستگاه مرکزی با همت آتش نشانان به انجام رسید، افزود: در این عملیات‌ها ۳ نفر هم نجات یافتند.

بیاناتی بیان کرد: شهروندان ۴۳۲ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۸ مورد منجر به عملیات شده، ۱۰ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۵۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۶۴ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب


نجات ۳ نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار