لحظه به لحظه با بورس:

اُفت ۷ هزار و ۹۳ واحدی بورس در پایان معاملات

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز مهر با اُفت ۷ هزار و ۹۳ واحدی به پله ۳۲۰ هزار و ۲۱۲ واحدی رسید.

شاخص بورس در آغاز معملات روی خوش ندیدبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس اوراق بهادار تهران در آغاز معاملات امروز با کاهش ۲۵۰۲.۹۱ واحدی در ارتفاع ۳۲۴ هزار و ۸۰۳ واحدی ایستاد.

بر این اساس ارزش کل معاملات از ۴ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۵۹ میلیون سهم طی ۶۳ هزار نوبت معاملاتی است.


بیشتر بخوانید: بورس با صعود یک هزار و ۲۱۵ واحدی به پله ۳۲۷ هزار رسید 


نماد‌های پر بیننده عبارتند از وبملت، اخابر، وپاسار همراه، وبصادر، ومعادن و وتجارت با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش ۵۳.۲۱ واحدی به پله ۴ هزار و ۲۰۱ واحدی رسید. بر این اساس ارزش کل معاملات از ۷۴۹ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۲۰ میلیون سهم طی ۱۹ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس اوراق بهادار تهران در معاملات چهاردهمین روز مهر  با اُفت ۷ هزار و ۹۳ واحدی به پله ۳۲۰ هزار و ۲۱۲ واحدی رسید.

در معاملات امروز تعداد ۵ هزار و ۴۶۶ سهم اوراق بهادار به ارزش ۲۴ میلیون و ۳۹۲ هزار و ۶۷ ریال در بیش از ۴۹۳ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از یک هزار و ۹۰۶ واحد، شاخص بازار اول ۵ هزار و ۹۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۸ هزار ۷۷۶ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) یک هزار و ۹۴۷ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) یک هزار و ۳۰۳ واحد و شاخص بازار دوم ۱۰ هزار و ۹۱۹ واحد کاهش را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با اُفت بیش از ۶۷ واحدی به پله ۴ هزار و ۱۸۷ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد یک هزار و ۶۸۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۰ میلیون و ۴۶۳ هزار و ۸۶۸ ریال در بیش ۱۹۷ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار