هنوز هم اوتیسم یک معلولیت در بین مردم شناخته شده نیست

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از خیرین برای مشارکت در ساخت مدرسه ویژه دانش‌آموزان "اوتیسم" در استان دعوت کرد.

هنوز هم اوتیسم یک معلولیت در بین مردم شناخته شده نیست به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرزاد سهیلی  با اشاره به نیاز کودکان مبتلا به اوتیسم به شرایط و امکانات آموزشی ویژه برای توانمند شدن، اظهار کرد: اوتیسم جزو آن طیف از معلولیت‌هایی است که متاسفانه رو به گسترش است و این موضوع می‌طلبد تا تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای آموزش و توانمندسازی این دانش آموزان فراهم باشد.


او با تاکید بر اینکه هنوز اوتیسم به عنوان یک معلولیت در بین مردم شناخته شده نیست و بخاطر برچسب‌هایی که جامعه به کودکان مبتلا به اوتیسم می‌زند ممکن است خانواده‌های دارای چنین فرزندانی با نگرانی‌هایی مواجه باشند، اظهار کرد: بالا بردن آگاهی جامعه نسبت به این معلولیت برای برخورد مناسب با کودکان مبتلا به اوتیسم ضرورت دارد.


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به وجود یک مدرسه ویژه دانش‌آموزان اوتیسم در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۴ دانش آموز در این مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای  پیام/ز

 

۵۴ دانش آموز در مدرسه  استثنایی مشغول تحصیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.