بررسی وضعیت آب و فاضلاب روستا‌های گیلان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با حضور در شهرستان‌های گیلان وضعیت آب و فاضلاب روستا‌ها را بررسی می‌کند.

بررسی وضعیت آب و فاضلاب روستا‌های گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حمیدرضا جانباز، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از روز گذشته با حضور در شهرستان‌های رشت، لنگرود، رودسر، املش، لاهیجان، سیاهکل، آستانه اشرفیه، فومن و شفت در جلساتی با نمایندگان این شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی وضعیت آب شرب و فاضلاب روستا‌ها را مورد بررسی قرار داده است.

محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان با اشاره به این جلسات گفت: مقرر شده است عملیات اجرایی طرح جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب روستای امامزاده هاشم رشت آغاز شود.

او افزود: همچنین به منظور جبران کمبود آب شرب روستا‌های جلگه‌ای شهرستان رشت مقرر شد از فاز دوم تصفیه خانه آب سنگر و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با اجرای شبکه و خطوط انتقال به این روستا‌ها آبرسانی شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور در خصوص بهره مندی از اعتبارات صندوق توسعه ملی جهت آبرسانی به روستا‌های شهرستان لنگرود از طریق مجتمع آبرسانی شهید املاکی گفت: در بازدید از تصفیه خانه آب روستای طول لات رودسر، مقرر شد با تسریع در اجرای این تصفیه خانه مشکل آب شرب روستا‌های بخش جلگه‌ای شهرستان‌ها رودسر و املش که تحت پوشش این تصفیه خانه قرار دارند، برطرف شود.

رنج ور با بیان اینکه در شهرستان لاهیجان نیز تصمیم بر آن شد تا برای تامین پایدار آب شرب روستا‌های تحت پوشش مجتمع آبرسانی شهید خوش سیرت ۷ هزار و ۵۰۰ متر از خط انتقال فرسوده این مجتمع در محدوده کیسم آستانه اشرفیه تا لاهیجان از ردیف اعتبارات صندوق توسعه ملی اصلاح و بازسازی شود، افزود: در خصوص شهرستان‌های شفت و فومن هم مقرر شد عملیات اجرایی آبرسانی به ۱۳ روستای فاقد آب شرب این شهرستان‌ها از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی امسال آغاز شود.

او تصریح کرد: همچنین به منظور اصلاح و بازسازی خطوط آبرسانی فرسوده این شهرستان‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید لوله‌های پلی اتیلن در نظر گرفته شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همراه با معاون منابع انسانی این شرکت برای بررسی وضعیت آب و فاضلاب روستایی تالش امروز در این شهرستان حضور دارد.

انتهای پیام/ع

بررسی وضعیت پروژه‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان

برچسب ها: و.زارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.