خودروی سدان Crown، تجلی هنر تویوتا + تصاویر

شرکت خودروسازی تویوتا از اتومبیل لوکس خود با امکانات ویژه و ظاهری زیبا رونمایی کرد.

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تویوتا به عنوان غول صنعت خودروسازی ژاپن از امپراتور جدید خودرو‌های سدان خود با نام تویوتا Crown رونمایی کرد. کارشناسان بسیاری این اتومبیل را تجلی اوج هنر مهندسان تویوتا دانسته و Crown را دارای امکاناتی بی‌نظیر و ظاهری چشم‌نواز دانستند.


بیشتر بخوانید: جشن تویوتا برای فروش بیش از ۱۰ میلیون خودروی لندکروزر + تصاویر


تویوتا در اواسط خرداد سال گذشته پانزدهمین نسل از خودروی سدان Crown را معرفی کرد. این خودرو که با نام اختصاصی Crown Sport Style شناخته می‌شد به دلیل طراحی ویژه و امکانات پیشرفته موجود در آن از آن زمان تاکنون آماده عرضه به مشتریان نشده بود. اما حالا این اتومبیل لوکس تویوتا در دسترس مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. مهندسان تویوتا تلاش کرده‌اند که در عین حفظ اصالت و شخصیت Crown به مدل جدید آن ظاهری اسپرت‌‎تر از گذشته ببخشند.

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویر

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویر

خودروی لوکس Crown تویوتا آماده فروش

چرخ‌های منحصر به فرد ۱۸ اینچی و سیستم تعلیق مطابق با آخرین استاندار‌های جهان رانندگی سیال و دلپذیر را برای راننده به ارمغان می‌آورد. چراغ‌های ال‌ای‌دی دودی، جلو پنجره مشبک با طراحی خاص نمایی شلیک از این خودرو را به وجود آورده و هربیننده‌ای را شاید حتی برای لحظاتی وادار به تماشای Crown Sport Style می‌کند.

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویر

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویر

تغییرات ظریف، ولی محسوس در داخل کابین نسل پانزدهم خودروی Crown ایجاد شده است و صاحب اتومبیل به محض ورود به خودرو آن‌ها را حس می‌کند. تویوتا برای طراحی داخلی کابین و انتخاب رنگ قیمت‌های مختلف داشبورد و بدنه و حتی صندلی‌ها از علم روانشناسی رنگ‌ها استفاده کرده‌اند تا بیشترین آرامش ممکن را برای سرنشینان به همراه بیاورند.

خودروی سدان Crown، تجلی بلوغ تویوتا +تصاویر

ترمز اضطراری هوشمند، حسگر و دوربین‌های متعدد در اطراف بدنه بخشی از سیستم ایمنی خودروی Crown Sport Style است. تویوتا این اتومبیل را در دو مدل بنزینی با موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری با ۲۴۱ اسب‌بخار قدرت و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر و هیبریدی با موتور ۲.۵ لیتری با قدرت ۲۲۲ اسب‌بخار تولید و برای فروش آماده کرده است. قیمت خودروی Crown Sport Style از ۴۷ هزار و ۴۷۵ دلار شروع می‌شود.

انتهای پیام/

امپراتور تویوتا برای فروش عرضه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
یعنی به دلار الان ششصد میلیون هم نمیشه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۸ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
عجب!!!!
آخرین اخبار