فرمانده انتظامی استان قم:

نقش معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی بی بدیل است

سردار آقاخانی عنوان کرد:یکی از معاونت های کلیدی در نیروی انتظامی معاونت اجتماعی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم گفت:امروز در چهارمین روز از هفته بزرگداشت ناجا قرار داریم ،در برنامه های امسال به حمدالله هم در حوزه اقدامات فرهنگی در بحث آموزش همگانی وهم توسعه عمرانی ،فعالیت های خوبی شده است.

سردار آقاخانی با بیان این که یکی از معاونت های کلیدی در نیروی انتظامی معاونت اجتماعی است عنوان کرد:مرکز مشاوره معاونت اجتماعی پلیس قم نقش به سزایی در حل مشکلات مردم داشته و امروز این مرکز در جامعه جای خود را به خوبی یافته است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود:با توجه به خدمات رایگان مرکز مشاوره پلیس قم واستقبال خوب مردم ولایت مدار این استان ازآن به دلیل این که وسعت این مرکز جوابگوی استقبال مردم نبود تصمیم بر این شد تا در هفته  ناجا کلنگ زنی و توسعه آن باشیم.

سردار آقاخانی بابیان این که در تمام کلانتری ها عنصر مشاوره وجود دارد تصریح کرد:در این رابطه از کارشناسان و مشاوران داخلی و خارجی استفاده شده است.

سردار آقاخانی ابراز امیدواری کرد :طی چند ماه آینده این ساختمان مورد بهره برداری قرار گرفته ونقش آفرینی خوبی در بحث مشاوره به مردم شود.همچنین در خاتمه از استاندار و مجموعه استانداری درهماهنگی و تبادل در حوزه های ماموریتی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

نقش معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی بی بدیل است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار