نقوی حسینی خبر داد؛

جلسه علنی مجلس از فردا به طور مستمر تا پایان هفته ادامه دارد

نماینده ورامین در مجلس گفت: مجلس از فردا تا پایان هفته به طور مستمر به منظور ادامه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده ادامه دارد.

جلسه علنی مجلس از فردا به طور مستمر تا پایان هفته ادامه دادسیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به آئین‌نامه داخلی مجلس که صراحتاً می‌گوید اگر تصویب طرح یا لایحه‌ای پس از ۶ جلسه به پایان نرسید جلسات علنی مجلس باید به صورت علنی برگزار شود.

او افزود: بر این اساس با توجه به این بند آئین‌نامه ما امروز بعدازظهر ششمین جلسه مالیات بر ارزش افزوده را برگزار می‌کنیم و حتما هم بررسی آن در این جلسه به اتمام نمی‌رسد.

نقوی حسینی با تاکید براینکه بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده امروز به پایان نمی‌رسد، اظهار کرد: مجلس موظف است از فردا (دوشنبه) جلسات علنی را به طور مستمر برگزار کند؛ یعنی روز‌های دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه، شنبه تا پنج‌شنبه هفته آینده و به همین منوال ادامه خواهد یافت تا بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده به اتمام برسد.

او تاکید کرد: جلسات مجلس شورای اسلامی به طور مداوم باید برگزار شود، اما اگر قرار باشد جلسات دو شیفت برگزار شود باید در صحن علنی رأی‌گیری صورت گیرد و با نظر نمایندگان این جلسات در نوبت دوم برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار