رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام خبر داد;

بازرسی فنی،ضامن افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات در تولید پایدار

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: بارزسی فنی ضامن افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات در راستای تولید پایدار است.

بازرسی فنی،ضامن افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات در تولید پایداربهزاد پرچم پور رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت:  بارزسی فنی ضامن افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات در راستای تولید پایدار است و دستیابی به این مهم بدون داشتن یک برنامه مدون و جامع بازرسی فنی، میسر نمی شود.

او افزود: بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام با داشتن برنامه مدون و جامع و اجرای بخش مهم آن در بازه تعمیرات اساسی سال جاری موفق به انجام 5 هزار نفر ساعت فعالیت بازرسی فنی در چهار بخش اصلی شامل بازرسی مکانیک، جوشکاری، خوردگی، برق و ابزار دقیق شده است .

پرچم پور اظهار کرد: بازرسی داخلی و صدور دستورالعمل تعمیراتی و نظارت بر انجام بیش از 75 تجهیزات ثابت، صدور دستورالعمل جوشکاری و نظارت بر اجرای بیش از دو هزارو 275 اینچ جوش و صدور دستورالعمل تنش زدایی و نظارت بر اجرای یکهزارو 419 اینچ جوش، تنها بخشی از اقدامات انجام شده این حوزه در تعمیرات اساسی سال جاری بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام از صدور دستور العمل جوشکاری بیش از 488 اینچ جوش برای جوش های معیوب خبر داد و تصریح کرد: انجام بیش از دو هزارو 928اینچ جوش تست رادیو گرافی، انجام 634 اینچ جوش تست مایعات نافذ و نظارت بر تست و کالیبراسیون و صدور گواهینامه برای 99 شیر اطمینان از دیگر اقدامات در تعمیرات اساسی امسال بوده است.

پرچم پور از صدور دستورالعمل رنگ آمیزی و نظارت بر اجرای بیش از 10 تجهیز خبر داد و گفت: بازرسی از 19 مورد خرید کالای تعمیرات اساسی، ضخامت سنجی برای بیش از 50 مورد تجهیز ثابت و پایپینگ و صدور دستور العمل تعمیراتی در موارد کاهش ضخامت از اقدامات شاخص بازرسی فنی در تعمیرات امسال بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد: انجام بازرسی و نظارت بر تست بیش از 26 عدد UPSهای ناحیه فرآیندی و مخازن، تست 15 مدار P.D (تست تخلیه ی جزئی) بر روی سر کابلهای قدرت، تست تانژانت دلتای 38 عدد ترانس قدرت و تست 120 عدد از ترموولهای مسیر گاز ترش ناحیه فرآیندی از دیگر اقدامات این حوزه در تعمیرات اساسی سال جاری بود.

 

انتهای پیام/با

فعالیت بازرسی فنی در پالایشگاه گاز ایلام

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.