ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای داوران و متسابقین

داور بخش صوت چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای داوران و متسابقین را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان نجات صحافان داور بخش صوت چهل ودومین مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان گفت: الحمد الله تا به امروز مسابقات از لحاظ کمی وکیفی به نحو خوبی در حال برگزار شدن است .

نجات صحافان محل برگزاری مسابقات را بسیار مناسب دانست و افزود: محل برگزاری مسابقات از لحاظ کیفیت و نحوه برگزاری برنامه های جانبی بسیار مناسب است، از جمله نکات قابل تامل اختصاص سالن مجزا برای داوران مسابقات قران کریم است.

او  با اشاره به سطح چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم ،خاطرنشان کرد: سطح مسابقات دراین دوره از مسابقات بسیار خوب تلقی می شود و متسابقین از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

داور بخش صوت مسابقات ملی قرآن کریم در تشریح وضعیت میان متسابقین سابقه دار و متسابقین جدید در این دوره از مسابقات ملی قرآن کریم گفت: شایسته و بایسته است که به نحوی مسابقات برنامه ریزی شود که افراد جدید در هر دوره از مسابقات بیشتر شرکت کننده  و جایگزین متسابقین سابقه دار شود.

صحافان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای داوران و متسابقین افزود: باید در طول سال کارگاه های آموزشی مختلفی برای متسابقین و داوران برگزار شود چرا که موجب ارتقا سطح کیفی مسابقات ملی می شود.

 او با اشاره به متولیان برگزار کننده این مسابقات ملی قرآن کریم گفت: اگر متولیان برگزار کننده مسابقه ملی قرآن کریم کارگاه های آموزشی را پیش از برگزاری سطح اختتامیه برای شرکت کنندگان  و نفرات برتر استانی قرار دهند و و آن ها را تحت آموزش قرار دهند در پیشرفت متسابقین بسیار موثر خواهد بود .

 

انتهای پیام/ش

نظر داور بخش صوت مسابقات ملی قرآن کریم در خصوص داوری مسابقات قرآن

 

برچسب ها: قرآن ، احکام شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.