تاکید پلیس راهور بر ساماندهی پارکینگ خودروها

رئیس پلیس راهور استان خوزستان ساماندهی پارکینگ خودروها در مرز شلمچه را ضروری دانست.

  به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ منصور جمشیدی رئیس پلیس راهور استان خوزستان  شامگاه گذشته در نشست ستاد اربعین در مرز شلمچه ساماندهی پارکینگ خودروها در مرز شلمچه را ضروری دانست و گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و احتمال بارندگی ،تردد خودروها در پارکینگ شلمچه که زمین آن خاکی و گلی است در شرایط بارندگی با مشکل جدی مواجه می شود.

او ادامه داد: بارندگی اربعین پارسال موجب شد تا خودروهای پارک شده در پارکینگ شلمچه که فاقد آسفالت است در گل گیر افتاده و با جرثقیل از پارکینگ خارج شوند.

  رئیس پلیس راهور استان خوزستان گفت:اربعین پارسال ۵۰ هکتار زمین به پارک خودروهای زائران کربلا در مرز شلمچه اختصاص یافت که امسال ۳۰ هکتار به فضای پارکینگ این گذرگاه مرزی افزوده شده است.

جمشیدی ساماندهی فضای پارکینگ شلمچه را خواستار شد و گفت: ورودی بارانداز مرز شلمچه برای توقف کامیون های حامل تجهیزات موکب ها کافی نیست . امروز یکهزار و ۲۰۰ کامیون حامل تجهیزات موکب ها وارد پایانه شلمچه شدند و پارکینگ جای پارک ندارد. در روزهای آینده با ورود اتوبوس های حامل زائران کشورهای خارجی در پایانه شلمچه با مشکل مواجه خواهیم شد.

رئیس پلیس راهور خوزستان ساماندهی اتوبوس ها در شلمچه را یادآور شد و گفت: ساماندهی اتوبوس ها به خصوص هنگام برگشت زائران اربعین حسینی ضروری است.

سرهنگ جمشیدی با اشاره به کمبود اتوبوس برای جا به جایی زائران از محل پارکینگ خودروها تا مرز شلمچه گفت: با توجه به افزایش حجم جمعیت زائران با کمبود اتوبوس خط واحد برای جا به جایی زائران در مرز شلمجه مواجه هستیم و لازم است در این بخش اتوبوس اضافه شود.

او همچنین با انتقاد از آسفالت نشدن جاده بارانداز شلمچه گفت: جاده بارانداز شلمچه به طول ۵۰۰ متر خاکی است و تردد خودروها از این مسیر با مشکل مواجه بوده و باید هر چه سریعتر این مسیر کوتاه آسفالت شود تا تردد در این قسمت روان شود.

رئیس پلیس راهور خوزستان از نبود روشنایی در ورودی جاده امام رضا(ع) انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه اتوبوس های حامل زائران خارجی قرار است از مسیر جاده امام رضا (ع) راهی مرز شلمچه شوند همچنین تردد کامیون های حامل تجهیزات موکب ها از این مسیر لذا تامین روشنایی جاده امام رضا(ع) به شلمچه ضروری است.

جمشیدی  در ادامه با بیان اینکه نیروهای راهور بیشترین حجم کاری را در ایام اربعین متحمل می شوند اظهار داشت: امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰ برابر حجم فشار کاری بر نیروهای راهور وارد می شود و سزاوار نیست که نیروهای راهور مکان استراحت نداشته باشند.

انتهای پیام/ د

ساماندهی پارکینگ خودروها در مرز شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.