رئیس پلیس آگاهی استان ایلام مطرح کرد؛

تعامل پلیس و دستگاه قضائی، بسترساز پیشگیری و کاهش جرائم و ضامن امنیت پایدار در جامعه

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از برگزاری جلسه تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مهران در راستای مأموریت بزرگ اربعین خبر داد.

تعامل پلیس و دستگاه قضائی، بسترساز پیشگیری و کاهش جرائم و ضامن امنیت پایدار در جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام در جلسه تعاملی با حضور مقامات قضائی در خصوص مأموریت بزرگ اربعین و نقش تأثیرگذار مقامات قضائی و انتظامی در برقراری امنیت در این همایش بزرگ گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضائی، بسترساز پیشگیری و کاهش جرائم و ضامن امنیت پایدار در جامعه است.

او ضمن تأکید بر همکاری و تعامل تنگاتنگ پلیس با دستگاه قضائی بیان کرد: معتقدیم که این تعامل و همکاری و همدلی که بین دستگاه قضائی و پلیس است زمینه ساز پیشگیری و کاهش جرائم، آرامش جامعه و اعتماد مردم به مسئولین است.

رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مهران نیز ضمن تأکید بر برقراری نظم و امنیت زائرین و نقش پررنگ پلیس در این موضوع، بر برخورد همراه با رأفت اسلامی با زائرین و رسیدگی فوری به امورات ارباب رجوع تأکید و عنوان نمودند قضات کشیک به صورت شبانه روزی آماده همکاری با پلیس در راستای مبارزه با مخلین نظم و امنیت زوار و برخورد مجرمین می‌باشند.

سرهنگ مهری افزود: برخورد با موتورسواران فاقد پلاک و مدارک، افرادی که در امر خرید و فروش سیمکارت و ارز خارجی به صورت غیر قانونی فعالیت دارند، تکدی گران و افرادی که با حیله و فریب اقدام به گرفتن اخذ وجه از زوار می‌کنند و کنترل مجرمین حرفه‌ای از اولویت‌های پلیس در برقراری تأمین نظم وامنیت اربعین حسینی می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان عنوان کرد: زائران هنگام استراحت در استراحتگاه‌های عمومی از اشیاء و اموال همراه خود مراقبت کرده و در صورتی که شخصی خود را مامور معرفی کرد و درخواست مدارک وطلبی از آن‌ها داشت حتماً کارت شناسایی مأموران را روئیت کنند.

انتهای پیام/ د

برگزاری جلسه تعاملی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.